Moderator: Moderafo's
kirdneh schreef: ik noem bijvoorbeeld melkproducten,als je wilt weten waarom dit slecht is kijk dan maar even op het genesisdieet.
jamillah schreef:Oja, het hele gezin eet hetzelfde, het is ook gewoon allemaal normaal eten. Mijn man heeft het bijltje erbij neer gelegt en eet gewoon weer meer van alles en neemt weer 6 boterhammen mee. Mijn zoontje wil altijd alles eten wat ik heb dus die zet ik hetzelfde voor. Het is allemaal gezond, en meer dan genoeg. Zeker voor een kind.
Harm-J schreef:kirdneh schreef: ik noem bijvoorbeeld melkproducten,als je wilt weten waarom dit slecht is kijk dan maar even op het genesisdieet.
No milk today
jnien schreef:jamillah schreef:Oja, het hele gezin eet hetzelfde, het is ook gewoon allemaal normaal eten. Mijn man heeft het bijltje erbij neer gelegt en eet gewoon weer meer van alles en neemt weer 6 boterhammen mee. Mijn zoontje wil altijd alles eten wat ik heb dus die zet ik hetzelfde voor. Het is allemaal gezond, en meer dan genoeg. Zeker voor een kind.
Deden wij ook.. ik vond et super
én afwisseling, én lekkere recepten..
Veel beter dan elke week weer hetzelfde
Dreamster schreef:jnien schreef:jamillah schreef:Oja, het hele gezin eet hetzelfde, het is ook gewoon allemaal normaal eten. Mijn man heeft het bijltje erbij neer gelegt en eet gewoon weer meer van alles en neemt weer 6 boterhammen mee. Mijn zoontje wil altijd alles eten wat ik heb dus die zet ik hetzelfde voor. Het is allemaal gezond, en meer dan genoeg. Zeker voor een kind.
Deden wij ook.. ik vond et super
én afwisseling, én lekkere recepten..
Veel beter dan elke week weer hetzelfde
Hehe
Jo'tje schreef:Je raakt er aan gewend. Het lijkt abnormaal klein, maar we zijn inderdaad veel te gewend geraakt aan een berg eten.
Funlover schreef:En ook ik heb m'n twijfels bij Sonja Bakker.
Maar vind het wel goed dat er zoveel mensen mee afvallen....!!
Ik vind de porties ook enorm klein.
Maar goed ik eet dan ook enorm veel. 200 gram groenten, is niets...!! Wij eten met z'n 3en 1500 gram bloemkool ofzo.....!!
Ik snap ook niet hoe mensen dan de helft nog laten staan....!
Maar dat zal wel aan mij liggen![]()
En dat ze ook geen honger gevoel hebben....!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten