We moeten leesbare brieven zijn.
Ook al leven wij in deze wereld we moeten niet van de wereld worden.
Gij geheel anders!
Je kunt dingen begrijpen maar het er nog niet mee eens zijn, lijkt me.
Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Cisca schreef:Excuses zouden je netjes staan, Jantjes.
Het grappige is dat hij het goed bedoelt. Een beetje halstarrig mannetje is het wel, maar wellicht wordt hij iets flexibeler als ik eens vriendelijk naar hem knipoog..Ik hoop je nog eens te meeten Jantjes. En don't worry, dat is gratis.
Edit: àls je me nog durft aan te kijken tenminste..![]()
Geef het een naam, noem het ongegeneerd 'flirten'.
Ik draaide me nog één keer om met mijn allerliefste glimlach.
Smurffie schreef:Ik denk dat die Afrikaanse jonge samen met halsstarrige Jantjes hart is weggelopen.
Trouwens, dat is ook de plicht van een man! als vrouwen je zo aankijken.
Welke Afrikaanse jongen? Ik heb het geenszins over een Afrikaanse jongen gehad. Beter lezen honey.
En..je bent homo?
Smurffie schreef:Ik denk dat die Afrikaanse jonge samen met halsstarrige Jantjes hart is weggelopen.
Trouwens, dat is ook de plicht van een man! als vrouwen je zo aankijken.
Welke Afrikaanse jongen? Ik heb het geenszins over een Afrikaanse jongen gehad. Beter lezen honey.
En..je bent homo?
Hm, ik ben een doorsnee mens denk ik. Het leven is fijn als je van elk klein dingetje geniet. De zon, een mok cappucino, een dankbaar oud vrouwtje als je je plaats weggeeft in de metro, vriendelijk glimlachen naar een afrikaanse jongen die maar één oog heeft (ook in de metro), je vrienden, leuke klanten aan de kraam, straattafereeltjes, alles. Als je van dergelijke kleine dingetjes niet kunt genieten is het leven wat mij betreft waardeloos..
Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend.Jantjes schreef:Jij glimlacht wat af wat af naar jongens zeg.
Ik dacht dat je het over de zelfde persoon had als in de ‘mysterieuze ontmoeting’ maar het zijn er nogal wat zo begrijp ik.
Gerdien B. schreef:Jantjes schreef: Nog duidelijker lijkt het mij dat als iemand seksuele verlangens heeft om er dan maar een hoer bij te halen totaal onbijbels is.
Iemand in dit topic schreef dat het een oplossing was anders pakt hij mij.
Een vrouw is dusdanig geschapen dat zij seksuele verlangens van een man van zich kan afhouden, ook al zij het verstandelijk gehandicapten.
Heb jij hier überhaupt ervaring mee?
krijg het vermoden van niet, want dan weet je dat deze gasten knetters sterk zijn en daar heb je als vrouw niets op in te brengen. Ik moet soms al 4 mannen inschakelen om een bewoner netjes op zijn kamer te krijgen.
Kom dus niet met de schuld op mij schuiven.
Gerdien B. schreef:Opzich vind ik dat het probleem niet. Maar laat mensen zonder ervaring leren van de mensen met ervaring. Zo kan ik weer op andere gebieden van mensen leren omdat zij uit ervaring spreken en ik niet.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten