geen kinderen ???---

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 jun 2007 14:54

rosalie83 schreef:
Galateia schreef:Maar waarom zou je niet in het wilde weg roepen dat je aan de pil bent dan? De halve wereld slikt de pil ...

Whahaha ja, maar met in het wilde weg bedoel ik dat dat niet het eerste is wat ik vertel tegen mensen, of als het er niet over gaat of zo ;)

:mrgreen:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 26 jun 2007 14:55

Galateia schreef:
rosalie83 schreef:
Galateia schreef:Maar waarom zou je niet in het wilde weg roepen dat je aan de pil bent dan? De halve wereld slikt de pil ...

Whahaha ja, maar met in het wilde weg bedoel ik dat dat niet het eerste is wat ik vertel tegen mensen, of als het er niet over gaat of zo ;)

Hoi-oiii, ik ben Rosalie en ik ben aan de pil!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 jun 2007 15:03

ok duidelijk :wink:
Laatst gewijzigd door Lalage op 26 jun 2007 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 jun 2007 15:03

Ik had trouwens zondag een typisch moment meegemaakt, wat perfect in dit topic past. Ongeveer dan.
Ik was op de verjaardag van een vriendin, die inmiddels zwanger is van de 2de. Het is daar altijd zo'n chaos. Dat kind rent maar rond en de stukken koek en het drinken vliegen maar in de rondte. Ik denk ook altijd na over wat ik aantrek als ik daar naartoe ga, want de kans is groot dat ik op mijn stoel vastplak...
Maar goed, ze zijn happy, dus het zal wel...
Anyway, zat haar hele familie en schoonfamilie mij aan een kruisverhoor te onderwerpen over wanneer ik maar eens kinderen ging krijgen. Sjonge. Als ik dat zo zag om me heen, dat kind jankend, rennend, kwijlend, mijn vriendin die op ontploffen staat, niet meer werkt, maar echt helemaal fulltime thuis zit... dan ren ik het liefste hard weg.

Ik werd er helemaal eng van. Wat ik daar steeds weer zie, is precies dat wat ik nooit wil. Ik wilde in een vlaag van angst meteen de hele adoptie afblazen... gelukkig was mijn man daar om alles te relativeren en me ervan te verzekeren dat zulke taferelen mij nooit zullen overkomen.

Maar goed. Ik moest het even kwijt. Ik weet ook niet waarom.
ik ben weer opgelucht

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 jun 2007 15:05

Ik snap trouwens niet dat mensen zo vreselijk brutaal zijn dat ze zich gan bemoeien met andermans kinderwens of voorbehoedsmiddelen ofzo... het is ook heel anders als een leeftijdsgenoot ernaar vraagt dan wanneer oudere mensen dat doen, vind ik.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 26 jun 2007 15:08

Oh ja Galateia, dat zijn heel herkenbare taferelen. Ik heb ook wel eens dat gevoel van OH NEE WIL IK WEL KINDEREN? :lol: Maar dan weet ik ook wel weer dan ondanks dat die van ons ook wel eens strontvervelend zullen zijn etc, ze echt niet met eten gaan gooien of zo. Laatst waren bij ons mensen met een kindje van 3 en die at een plakje cake echt zo erg. Hij propte en schrokte het echt naar binnen, het lag gewoon overal. Maar dan denk ik ook wel, als ouders moet je daar iets van zeggen, maar hij mocht gewoon zijn gang gaan. Nou, dat hoefde ik eerder echt niet te proberen. Dus onze kindjes straks mogen dat ook niet ;)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 jun 2007 15:10

Lalage schreef:Ik snap trouwens niet dat mensen zo vreselijk brutaal zijn dat ze zich gan bemoeien met andermans kinderwens of voorbehoedsmiddelen ofzo... het is ook heel anders als een leeftijdsgenoot ernaar vraagt dan wanneer oudere mensen dat doen, vind ik.

Nou, vorig jaar op de verjaardag van de oma van mijn man - en die heeft een hele strenge grote refo-familie - kwamen alle tantes 1 voor 1 bij me (alle 8 ) zitten om te zeggen, dat mijn schoonmoeder zo graag oma wil worden. Of om te zeggen dat mijn man zo leuk met kinderen om kan gaan. Toen zei ik tegen zo'n tante: "u mag dat best allemaal vinden, maar het gaat jullie werkelijk geen **** aan"

Nou, toen was ik 'arrogant' etc. het enige wat interessant is voor die kant van de familie, is mijn baarmoeder!

Maar hoe durven ze inderdaad. ik was echt zo verontwaardigd die avond!
Laatst gewijzigd door Galateia op 26 jun 2007 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 jun 2007 15:12

rosalie83 schreef:Oh ja Galateia, dat zijn heel herkenbare taferelen. Ik heb ook wel eens dat gevoel van OH NEE WIL IK WEL KINDEREN? :lol: Maar dan weet ik ook wel weer dan ondanks dat die van ons ook wel eens strontvervelend zullen zijn etc, ze echt niet met eten gaan gooien of zo. Laatst waren bij ons mensen met een kindje van 3 en die at een plakje cake echt zo erg. Hij propte en schrokte het echt naar binnen, het lag gewoon overal. Maar dan denk ik ook wel, als ouders moet je daar iets van zeggen, maar hij mocht gewoon zijn gang gaan. Nou, dat hoefde ik eerder echt niet te proberen. Dus onze kindjes straks mogen dat ook niet ;)

Ah! Joepie, ik ben dus niet de enige! Ik heb dat gevoel echt zo vaak.

Onze buren hebben 2 kinderen en echt, het enige wat ik ze de hele dag hoor roepen is 'NIET DOEN' en dan gaat er weer een kind gillen en dan gilt die moeder weer 'SODEMIETER OP' ... en dan gaat die vader eroverheen gillen 'DUVEL DAT JE BENT' ...

Klinkt zo gezellig daar aan de andere kant van de schutting :|

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 26 jun 2007 15:15

Galateia schreef:
rosalie83 schreef:Oh ja Galateia, dat zijn heel herkenbare taferelen. Ik heb ook wel eens dat gevoel van OH NEE WIL IK WEL KINDEREN? :lol: Maar dan weet ik ook wel weer dan ondanks dat die van ons ook wel eens strontvervelend zullen zijn etc, ze echt niet met eten gaan gooien of zo. Laatst waren bij ons mensen met een kindje van 3 en die at een plakje cake echt zo erg. Hij propte en schrokte het echt naar binnen, het lag gewoon overal. Maar dan denk ik ook wel, als ouders moet je daar iets van zeggen, maar hij mocht gewoon zijn gang gaan. Nou, dat hoefde ik eerder echt niet te proberen. Dus onze kindjes straks mogen dat ook niet ;)

Ah! Joepie, ik ben dus niet de enige! Ik heb dat gevoel echt zo vaak.

Onze buren hebben 2 kinderen en echt, het enige wat ik ze de hele dag hoor roepen is 'NIET DOEN' en dan gaat er weer een kind gillen en dan gilt die moeder weer 'SODEMIETER OP' ... en dan gaat die vader eroverheen gillen 'DUVEL DAT JE BENT' ...

Klinkt zo gezellig daar aan de andere kant van de schutting :|

Whaha nee zeg oeps!!
Laatst waren bij onze buren vrienden of zo. Met een kind in elk geval. En het was mooi weer, dus we zaten buiten. Hoor ik die vader elke keer keihard schreeuwen "hou nou je mond, de hele buurt kan je horen!". Nou we hoorden alleen die vader :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 jun 2007 15:17

rosalie83 schreef:
Galateia schreef:
rosalie83 schreef:

Hoi-oiii, ik ben Rosalie en ik ben aan de pil!

Nou, zou er niet mee zitten, haha, ben wel raardere dingen gewend.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 jun 2007 18:17

ik krijg ook wel is de vraag: ben je zwanger... ik antwoord dan altijd standaard.. jaa.. wis je dat nog niet... van een drieling!!

verolgens kijken ze je giftig aan en lopen door!! zo... ook weer afgewerkt.

bij mij gaat het zo: stomme vraag --> stom antwoord!!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 26 jun 2007 19:15

Ghe, wat een verhalen. 8)

Gelukkig is het ook wel anders hoor, al plak ik ze hier soms ook graag even achter het behang. Het gekke is wel dat kinderen vaak zo doen als je ergens bent of als er bij jou visite is.. Maak dan de visite maar wijs dat het thuis zulke bloedlieve schatjes van kinderen zijn... :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 jun 2007 21:09

Wat errug, dat onopgevoede schorriemorrie.

Ik wil, denk ik, nooit kinderen als ik dit allemaal lees.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 26 jun 2007 21:34

Er is een gezegde over, die gaat geloof ik zo:
Kinderen die hinderen zei Vader Cats en hij vergat dat hij zelf kind geweest was ;-)

Maar als ik de erge verhalen hier zo lees dan ligt het meeste niet aan de kinderen maar aan de ouders die kinderen niet opvoeden.
Dus dan zou ik zeggen: gewoon kinderen krijgen en zorgen dat jij het beter doet. ;-)

sela

Berichtdoor sela » 26 jun 2007 22:14

*Annet* schreef:Wat errug, dat onopgevoede schorriemorrie.

Ik wil, denk ik, nooit kinderen als ik dit allemaal lees.

:mrgreen: :-#
'scheelt dat je je eigen kinderen altijd het liefst vindt, is het niet. dan zie je de onvolkomenheden ook niet. althans niet met die bril op.

mijn dochtertje is een schat en uiteraard erg zoet. komt er bezoek: neemt haar op schoot. vraagt haar 60 keer 'hoe groot ben je'? 'kijk, zo doe doe je dat..' * ruk aan armen *. 'nog een keer?' bla bla etc. nu, om eerlijk te zijn is ze daarna soms een beetje moe of anti. zo kan het soms ook wel een beetje gaan met bezoek.. 8-[

Terug naar “Archief”