kirdneh schreef:pol schreef:Wie kent het dieet van Sonja Bakker en wat was bij jou het resultaat?
Ik wil er aan beginnen, maar lijd je dan heel de dag honger en moet je de raarste hapjes klaarmaken of is het nog een beetje te doen?
Ik heb in het genesis dieet topic ook sonja bakker vs genesis dieet aangehaalt kun je zien of sonja bakker gelijk heeft of niet.
en als je afvalt wil nog niet zeggen of dit gezond voor je is.
De mensen die ik om me heen zie blijven ook echt góed op gewicht. Niet door heel weinig te eten ofzo. Ze eten zelfs weer een beetje meer dan tijdens het 'Sonja-en' en blijven echt prima op gewicht. Waarom zou het zo ongezond zijn dan om die kilo's kwijt te raken? Het grote verschil is de grootte van de maaltijden en de variatie. Maar zolang je voldoende mag blijven eten en ook nog gevarieerd, zie ik het probleem niet zo.
Bij de meeste mensen gaan in het begin de kilo's behoorlijk hard en blijft het daarna gelijk, omdat ze er andere eetgewoontes op na houden. Dat zegt meer over het ongezonde van de eetgewoontes daarvoor dan over het dieet zelf lijkt me