Leclerc,
Ik heb geen wrok hoor tegen JZ. Hij heeft mij tenslotte niets aangedaan. Maar ik zie wat hij anderen aandoet. Hij zaait hoop en oogst verdriet. Geloof me: hij geneest vaker niet dan wel. Bovendien slaan mijn argumenten wel degelijk ergens op. Alleen wil jij dat niet inzien. Wat ik van JZ beweer is WAAR!
Wat ik zei:
Hij vraagt geld. Ja hij vraagt geld("wie nu geeft met een theelepel kan straks niet met open armen ontvangen" letterlijk citaat)
Hij schreeuwt van de daken dat er bij hem mensen genezen worden.
Als God geneest geneest hij blijvend. Het is in mijn ogen niet zo dat een schijngenezing van God komt.
Als laatste predikt JZ erg weinig over het Evangelie.
is allemaal waar. Ook wordt dit onderstreept door vele mensen met mij.
Ik heb hier tijd overheen laten gaan en ik ben gaan zoeken naar verhalen, heb met anderen gesproken. De kanten zijn juist scherper geworden omdat ik zie dat hij mensen bedriegt.
Overigens kom ik niet van Reformatorische huize. Dus hiermee is je argument gelijk onderuit gehaald.
En Leclerc, ik heb zojuist een recensie over het boek gelezen. Idd het lijkt erop dat dit onpartijdig is. Maar na verder gelezen en gezocht te hebben blijkt dat deze auteur er een andere mening op nahoudt dan JZ. De auteur is van mening dat niet iedereen genezen kan worden terwijl JZ dat min of meer wel zegt.
Overigens heb ik zoiezo niets met iemand die predikt maar geen theologie gestudeerd heeft.