BJ schreef:Tja, dat is dus weer in een persoonlijk bericht naar Aragorn verzonden. Dus zul je hier geen antwoord op krijgen.
Moderator: Moderafo's
Collateral schreef:Voor zover ik weet (en ik mag mezelf wel een insider noemen, denk ik) is er vanuit de forumleiding nooit gepoogd op een open manier te praten over vermeend wangedrag. Er is hooguit gewaarschuwd, gedreigd en gestraft, vaak op een gefrustreerde en autoritaire manier (zoals ook nu weer). Dan vraag je er mijns inziens ook om dat de gebruiker weinig zin heeft om zich aan te passen. Zeker niet als die gebruiker Aragorn heet.
![]()
Dit neemt trouwens niet weg dat hij er zelf ook een beetje om heeft gevraagd. Maar het 'probleem' zit hem dus zeker niet aan één kant.
Sabra schreef:Aragorn schreef:Waarom is dat zo erg dan? MrSokkie heeft ook z'n Boeddhistische motto in z'n onderschrift staan, Collateral propageerde eerder zeer subtiel z'n Advaita Vedanta-gedachtegoed en mijn positie in het metafysisch universum valt hieronder ook te lezen.
Lijkt me geen enkel probleem.
Dat kun jij geen probleem vinden, maar gezien de christenvervolging in vrijwel alle moslimlanden lijkt het mij niet gepast dat hier iemand de islamtische getuigenis kan blijven afleggen.
Sabra schreef:Ik impliceer daar inderdaad mee dat de islam in principe geen ruimte laat voor andere religies.
Smurffie schreef:Acire schreef:Smurffie schreef:Acire schreef:Zo, komt er weer rust in de tent nu Aragorn geband is, en Raaf daarmee ook vertrekt?? Lekker!
Dat eindeloze gejammer, ingaan op details en niet op de hoofdlijn, niets willen snappen van regels, altijd de grenzen op zoeken, dat zogenaamd tolerante gedoe, en als gevolg daarvan het eindeloze gezeik op mods, ben ik nu weleens zat!
Dus wat mij betreft: blijf lekker weg. Richt je eigen forum op en ga daar zogenaamd 'cool' zitten doen. Doei!
Je weet niet wat er precies gebeurd is. Overigens vind ik dit net zulk kinderachtig gedrag als Ara en Rafaell wel eens kunnen vertonen.
Het is geen gezeik op mods, maar gewoon het vragen van een verklaring van hoe of wat. Mods en beheerders zijn evengoed mensen met fouten als gebruikers. Als we het op een normale manier kunnen oplossen is er niets aan de hand.
Ik weet niet wat er gebeurd is, ik hoop ook niet dat ik alles moet weten voor ik er een mening over mag hebben. Maar ik zie wel dat het constant, steeds, telkens weer opnieuw dezelfde personen zijn die dingen niet willen snappen, en steeds om uitleg vragen van dingen die ze zelf ook wel kunnen bedenken als ze zich even in zouden leven. Dat irriteert enorm!
En daarom zeg ik met een gerust hart: doei, ga maar weg.
Je kwam simpelweg ongnuanceerd over.
Dirk schreef:aangezien we het hier hebben over het beleid van refoweb heb ik deze quote uit het Aragornafscheidsuithuiltopic hierheen gehaald.Collateral schreef:Voor zover ik weet (en ik mag mezelf wel een insider noemen, denk ik) is er vanuit de forumleiding nooit gepoogd op een open manier te praten over vermeend wangedrag. Er is hooguit gewaarschuwd, gedreigd en gestraft, vaak op een gefrustreerde en autoritaire manier (zoals ook nu weer). Dan vraag je er mijns inziens ook om dat de gebruiker weinig zin heeft om zich aan te passen. Zeker niet als die gebruiker Aragorn heet.
![]()
Dit neemt trouwens niet weg dat hij er zelf ook een beetje om heeft gevraagd. Maar het 'probleem' zit hem dus zeker niet aan één kant.
@Collateral: wat versta jij in het algemeen onder een open gesprek (...open manier te praten...) en hoe had je dat in deze situatie vorm gegeven?
parsifal schreef:Even voor de duidelijkheid trouwens. Het ging niet echt om een eenmans actie van Henkie.
reform schreef:Nee het is niet zo dat Aragorn niet meer welkom is, maar hij moet zich wel realiseren dat niet alles op refoweb gezegd kan worden. Dat is refoweb...daar hebben we gewoon meer regels dan op een fora als FOK.
Collateral schreef:parsifal schreef:Even voor de duidelijkheid trouwens. Het ging niet echt om een eenmans actie van Henkie.
Daar heeft het wel de schijn van. In de 'ban-mail' aan Aragorn schijft hij zelf dat hij er een paar nachten over heeft geslapen en dat hij tot de conclusie is gekomen dat hij het niet meer ziet zitten om hem nog langer op het forum te hebben. Ook in de rest van de mail is het bijzonder veel 'ik' en bijzonder weinig 'wij'.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten