Moderator: Moderafo's
rafaell schreef:Dat is het niet. En waarom mag Henkies onberekenbare gedrag niet aan de orde gesteld worden? Ik dacht overigens dat de regel was dat je in de slowchat feitelijkheden mag posten, ook als refoweb het daar niet mee eens is.
Afijn, een andere feitelijkheid: voor mij hoeft het zo niet meer, het forum wordt steeds rechtser en intoleranter én de leiding communiceert niet fatsoenlijk en handelt naar willekeur. Dág
rafaell schreef:Zoals ik zeg, het is geen pb. Bovendien vind ik dat de leiding toch wel even kan communiceren als je een van de meest getrouwe bezoekers een ban geeft.
Omdat er maar 1 eind verantwoordelijk is.rafaell schreef:Dat is het niet. En waarom mag Henkies onberekenbare gedrag niet aan de orde gesteld worden?
rafaell schreef:Zoals ik zeg, het is geen pb. Bovendien vind ik dat de leiding toch wel even kan communiceren als je een van de meest getrouwe bezoekers een ban geeft.
rafaell schreef:
Afijn, een andere feitelijkheid: voor mij hoeft het zo niet meer, het forum wordt steeds rechtser en intoleranter én de leiding communiceert niet fatsoenlijk en handelt naar willekeur. Dág
Sabra schreef:rafaell schreef:
Ik bivakkeer al wat langer op dit forum dan jij, maar er is totaal geen sprake van een forum dat rechtser en intoleranter wordt. Het is juist andersom. Veel refo's zijn niet voor niets de laatste paar jaar afgehaakt.
Acire schreef:Zo, komt er weer rust in de tent nu Aragorn geband is, en Raaf daarmee ook vertrekt?? Lekker!
Dat eindeloze gejammer, ingaan op details en niet op de hoofdlijn, niets willen snappen van regels, altijd de grenzen op zoeken, dat zogenaamd tolerante gedoe, en als gevolg daarvan het eindeloze gezeik op mods, ben ik nu weleens zat!
Dus wat mij betreft: blijf lekker weg. Richt je eigen forum op en ga daar zogenaamd 'cool' zitten doen. Doei!
Smurffie schreef:Acire schreef:Zo, komt er weer rust in de tent nu Aragorn geband is, en Raaf daarmee ook vertrekt?? Lekker!
Dat eindeloze gejammer, ingaan op details en niet op de hoofdlijn, niets willen snappen van regels, altijd de grenzen op zoeken, dat zogenaamd tolerante gedoe, en als gevolg daarvan het eindeloze gezeik op mods, ben ik nu weleens zat!
Dus wat mij betreft: blijf lekker weg. Richt je eigen forum op en ga daar zogenaamd 'cool' zitten doen. Doei!
Je weet niet wat er precies gebeurd is. Overigens vind ik dit net zulk kinderachtig gedrag als Ara en Rafaell wel eens kunnen vertonen.
Het is geen gezeik op mods, maar gewoon het vragen van een verklaring van hoe of wat. Mods en beheerders zijn evengoed mensen met fouten als gebruikers. Als we het op een normale manier kunnen oplossen is er niets aan de hand.
Acire schreef:Smurffie schreef:Acire schreef:Zo, komt er weer rust in de tent nu Aragorn geband is, en Raaf daarmee ook vertrekt?? Lekker!
Je weet niet wat er precies gebeurd is. Overigens vind ik dit net zulk kinderachtig gedrag als Ara en Rafaell wel eens kunnen vertonen.
Het is geen gezeik op mods, maar gewoon het vragen van een verklaring van hoe of wat. Mods en beheerders zijn evengoed mensen met fouten als gebruikers. Als we het op een normale manier kunnen oplossen is er niets aan de hand.
Ik weet niet wat er gebeurd is, ik hoop ook niet dat ik alles moet weten voor ik er een mening over mag hebben. Maar ik zie wel dat het constant, steeds, telkens weer opnieuw dezelfde personen zijn die dingen niet willen snappen, en steeds om uitleg vragen van dingen die ze zelf ook wel kunnen bedenken als ze zich even in zouden leven. Dat irriteert enorm!
En daarom zeg ik met een gerust hart: doei, ga maar weg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten