Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 20 jun 2007 21:39

En heeft ook telkens de rand opgezocht. Natuurlijk is het ook iets persoonlijks tussen henk en Aragorn, maar je kunt er niet om heen dat er ook wel aanleiding toe gegeven is.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

rafaell

Berichtdoor rafaell » 20 jun 2007 21:42

Dat is het niet. En waarom mag Henkies onberekenbare gedrag niet aan de orde gesteld worden? Ik dacht overigens dat de regel was dat je in de slowchat feitelijkheden mag posten, ook als refoweb het daar niet mee eens is.

Afijn, een andere feitelijkheid: voor mij hoeft het zo niet meer, het forum wordt steeds rechtser en intoleranter én de leiding communiceert niet fatsoenlijk en handelt naar willekeur. Dág

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 20 jun 2007 21:45

of jij wordt steeds linkser. Er kan hier vrij veel dus die opmerking vind ik niet terecht. Daarbij vind ik niet dat jij een pb tussen 2 andere mensen hier neer moet zetten.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

rafaell

Berichtdoor rafaell » 20 jun 2007 21:47

Zoals ik zeg, het is geen pb. Bovendien vind ik dat de leiding toch wel even kan communiceren als je een van de meest getrouwe bezoekers een ban geeft.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 20 jun 2007 21:50

rafaell schreef:Dat is het niet. En waarom mag Henkies onberekenbare gedrag niet aan de orde gesteld worden? Ik dacht overigens dat de regel was dat je in de slowchat feitelijkheden mag posten, ook als refoweb het daar niet mee eens is.

Afijn, een andere feitelijkheid: voor mij hoeft het zo niet meer, het forum wordt steeds rechtser en intoleranter én de leiding communiceert niet fatsoenlijk en handelt naar willekeur. Dág

Is het weer zo ver, opgewonden standje, denk eerst eens nuchter na voor je je zo gedraagd.
Gedraag je fatsoenlijk, dat zal jou ook best geleerd zijn.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 20 jun 2007 21:51

rafaell schreef:Zoals ik zeg, het is geen pb. Bovendien vind ik dat de leiding toch wel even kan communiceren als je een van de meest getrouwe bezoekers een ban geeft.

Ik kan het ook niet openlijk vinden hier. Dan is het vast een mail tussen beide personen geweest. Dat mogen zij samen bepraten en hoe goed we ook met 1 of beide zijn, daar hebben we tussen uit te blijven.
met trouwheid verdien je geen voorrang. Er zijn hier regels, voor zeer trouwe en minder trouwe leden en allen die er tussen zitten.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

André

Berichtdoor André » 20 jun 2007 21:52

rafaell schreef:Dat is het niet. En waarom mag Henkies onberekenbare gedrag niet aan de orde gesteld worden?
Omdat er maar 1 eind verantwoordelijk is.
En als jij zegt, Aragorn heeft altijd inhoudelijk gereageerd, is het dan misschien een idee om je EQ eens onder de loep te nemen?
Hetzelfde zou ik jou willen adviseren rafaell, Pb's posten op het forum getuigd m.i. ook niet van een geweldig EQ.

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 20 jun 2007 21:53

rafaell schreef:Zoals ik zeg, het is geen pb. Bovendien vind ik dat de leiding toch wel even kan communiceren als je een van de meest getrouwe bezoekers een ban geeft.

Ik ga er vooralsnog vanuit dat dit een Persoonlijk Bericht is. Er staat namelijk Beste die en die, groeten die en die, en daarbij is geen van de namen die van Rafaell. Lijkt me niet dat je dat zonder toestemming van beide kanten zo moet plaatsen.
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 jun 2007 22:38

Het vervelende is dat Aragorn een ban heeft en zich dus niet in dit topic kan verdedigen. Hij heeft te kennen gegeven dat hij er geen problemen mee heeft als er enige ruchtbaarheid aan gegeven werd. Bij deze dus.

Ik heb niet de bevoegdheid om de mail te citeren, dus zal ik geen letterlijke inhoud plaatsen. Er waren enkele aanleidingen tot een ban in vermeld. M.i. terecht. Daar ligt het probleem niet. De ban is voor onbepaalde tijd. Deze procedure is voor mij helemaal nieuw. Aragorn mag terug komen als hij Henkie ervan overtuigd heeft dat hij zich zal gedragen. Het komt er dus op neer dat Aragorn zijn excuses moet aanbieden en moet beloven zich voortaan te gedragen. Nu weet iedereen dat Aragorn te eigenzinnig is om te smeken of hij terug mag komen.

Ik zal eerlijk zeggen wat mijn gevoel hierbij is; Ik heb het idee dat ook Henkie weet dat Aragorn dit nooit zal doen. Een suggestieve mail met voorbedachte rade?

@Henkie; Je bent blij dat je nu van hem af bent? Een zeer trouwe gebruiker minder.

Let wel; Het is maar een vermoeden. Zit ik er naast?

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 20 jun 2007 22:45

rafaell schreef:

Ik bivakkeer al wat langer op dit forum dan jij, maar er is totaal geen sprake van een forum dat rechtser en intoleranter wordt. Het is juist andersom. Veel refo's zijn niet voor niets de laatste paar jaar afgehaakt.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 20 jun 2007 22:51

Sabra schreef:
rafaell schreef:

Ik bivakkeer al wat langer op dit forum dan jij, maar er is totaal geen sprake van een forum dat rechtser en intoleranter wordt. Het is juist andersom. Veel refo's zijn niet voor niets de laatste paar jaar afgehaakt.

Ben het deze keer met Sabra eens.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 20 jun 2007 23:42

Zo, komt er weer rust in de tent nu Aragorn geband is, en Raaf daarmee ook vertrekt?? Lekker!

Dat eindeloze gejammer, ingaan op details en niet op de hoofdlijn, niets willen snappen van regels, altijd de grenzen op zoeken, dat zogenaamd tolerante gedoe, en als gevolg daarvan het eindeloze gezeik op mods, ben ik nu weleens zat!
Dus wat mij betreft: blijf lekker weg. Richt je eigen forum op en ga daar zogenaamd 'cool' zitten doen. Doei!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 jun 2007 23:47

Acire schreef:Zo, komt er weer rust in de tent nu Aragorn geband is, en Raaf daarmee ook vertrekt?? Lekker!

Dat eindeloze gejammer, ingaan op details en niet op de hoofdlijn, niets willen snappen van regels, altijd de grenzen op zoeken, dat zogenaamd tolerante gedoe, en als gevolg daarvan het eindeloze gezeik op mods, ben ik nu weleens zat!
Dus wat mij betreft: blijf lekker weg. Richt je eigen forum op en ga daar zogenaamd 'cool' zitten doen. Doei!

Je weet niet wat er precies gebeurd is. Overigens vind ik dit net zulk kinderachtig gedrag als Ara en Rafaell wel eens kunnen vertonen.
Het is geen gezeik op mods, maar gewoon het vragen van een verklaring van hoe of wat. Mods en beheerders zijn evengoed mensen met fouten als gebruikers. Als we het op een normale manier kunnen oplossen is er niets aan de hand.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 20 jun 2007 23:53

Smurffie schreef:
Acire schreef:Zo, komt er weer rust in de tent nu Aragorn geband is, en Raaf daarmee ook vertrekt?? Lekker!

Je weet niet wat er precies gebeurd is. Overigens vind ik dit net zulk kinderachtig gedrag als Ara en Rafaell wel eens kunnen vertonen.
Het is geen gezeik op mods, maar gewoon het vragen van een verklaring van hoe of wat. Mods en beheerders zijn evengoed mensen met fouten als gebruikers. Als we het op een normale manier kunnen oplossen is er niets aan de hand.

Ik weet niet wat er gebeurd is, ik hoop ook niet dat ik alles moet weten voor ik er een mening over mag hebben. Maar ik zie wel dat het constant, steeds, telkens weer opnieuw dezelfde personen zijn die dingen niet willen snappen, en steeds om de bekende weg vragen zogezegd in het kader van: 'uitleg vragen'. Dat irriteert enorm!
En daarom zeg ik met een gerust hart: doei, ga maar weg.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 jun 2007 23:56

Acire schreef:
Smurffie schreef:

Ik weet niet wat er gebeurd is, ik hoop ook niet dat ik alles moet weten voor ik er een mening over mag hebben. Maar ik zie wel dat het constant, steeds, telkens weer opnieuw dezelfde personen zijn die dingen niet willen snappen, en steeds om uitleg vragen van dingen die ze zelf ook wel kunnen bedenken als ze zich even in zouden leven. Dat irriteert enorm!
En daarom zeg ik met een gerust hart: doei, ga maar weg.

Je kwam simpelweg ongnuanceerd over.

Terug naar “Archief”