Ilias schreef:Jij vind het oke dat oost-Jeruzalem bezet word?
Ben je weleens in Jerusalem geweest?
Volgens de VN is oost-Jeruzalem nog steeds van de Palestijnen.... Sooner or later moeten jullie het oosten opgeven, Jeruzalem is niet alleen voor Joden.... ook voor ons is Jeruzalem belangrijk... Al-Aqsa etc... Rotskoepel... Ook bedevaartoords voor moslims, De tempel bestaat niet meer, het grond van de Tempel bezitten wij moslims nu... Wat wil jij daar tegen doen?
Dat weet ik dat Jerusalem ook belangrijk is voor moslims. Maar voor ons is het de heiligste Stad.
Ik ben niet voor een gedeeld Jerusalem. Hoe stel je, je dat bijvoorbeeld voor...
Wat zou ik daar tegen moeten doen dan? Ik moet er juist niet aan denken dat de boel daar in elkaar stort. (De Tempelberg).
Ben jij voor de bezzeting? Zo ja... dan kan je die Vrede vergeten.... Joden zouden juist als beste moeten weten hoe het is om in vernedering te leven, in onderdrukking... Maar nee hoor... Men leert niet van de Holocaust... Jullie zouden je juist moeten schamen.... (Het volk van God my ass..... IDF is zeker army van God).
Jij bent ervoor dat heel Israel verwijderd word. Jij kunt Vrede vergeten zolang je die instelling hebt. Zolang die instelling er is zal er strijd blijven tussen Israel en de buurlanden. En zal er geen vrede komen.
Ik ben tot conclusie gekomen dat jij een zogenaamde Messias-belijdende Jood bent, klopt dat? (excusses als ik het verkeerd heb).
Dan had ik allang alijah gemaakt.