Een dagje uit in Brugge (hele serie foto's gemaakt natuurlijk) :

Nog wat bloemen: (blijft toch mijn favourite onderwerp)

Moderator: Moderafo's
CGK<3 schreef:Alle foto's gewoon altijd even door Photoshop en Paint Shop Pro, maar alleen voor levels, contrast, en heel af en toe wat selectieve onscherpte enzo, maar nooit teveel.
Leej schreef:CGK<3 schreef:Alle foto's gewoon altijd even door Photoshop en Paint Shop Pro, maar alleen voor levels, contrast, en heel af en toe wat selectieve onscherpte enzo, maar nooit teveel.
Die programma's he....hoe kun je die krijgen? Ik gebruik Picasa(die haal je zo van internet af), maar ik wil net wat beters, ben niet altijd tevreden over het resultaat.
Eh....daar mag ik helaas niks over zeggen. Hoe het maar bij Picasa als je geen vele honderden euro's wil betalen.Leej schreef:CGK<3 schreef:Alle foto's gewoon altijd even door Photoshop en Paint Shop Pro, maar alleen voor levels, contrast, en heel af en toe wat selectieve onscherpte enzo, maar nooit teveel.
Die programma's he....hoe kun je die krijgen? Ik gebruik Picasa(die haal je zo van internet af), maar ik wil net wat beters, ben niet altijd tevreden over het resultaat.
CGK<3 schreef:Haha, in sommige camera's zit wel een rasterfunctie hoor, erg handigHaai schreef:Napoleon schreef:mooie sfeer, vooral de bovenste is erg prettig om te kijken. kleine hint: ze worden allebei nog mooier als je de horizon rechtzet
Ik weet 't, maar vind het niet altijd meevallen om dat goed voor elkaar te krijgen... Nog een goeie tip misschien???(Ze moeten nog eens een ingebouwde waterpas uitvinden ofzo...)
Ja maar doet Elements wel aan layers enzo?Napoleon schreef:overigens is Photoshop Elements voor niet al teveel geld te koop, dat is de consumentenversie van het professionele Photoshop CS, en dit is zeker voor de beginnende bewerker een programma waar je al veel mee kunt. als je met Elements 4 genoegen neemt, kun je die al voor een paar tientjes legaal kopen, de nieuwste versie (Elements 5) zal zo'n 80-90 euro kosten volgens mij.
CGK<3 schreef:Ja maar doet Elements wel aan layers enzo?Napoleon schreef:overigens is Photoshop Elements voor niet al teveel geld te koop, dat is de consumentenversie van het professionele Photoshop CS, en dit is zeker voor de beginnende bewerker een programma waar je al veel mee kunt. als je met Elements 4 genoegen neemt, kun je die al voor een paar tientjes legaal kopen, de nieuwste versie (Elements 5) zal zo'n 80-90 euro kosten volgens mij.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten