T. Lindeman schreef:pol schreef:Maar hoe gaat het nu dan met Janneke Vlot? Bleskensgravers kom op!!!
Ja daar ben ik ook zeer benieuwd naar.
Janneke Vlot pas nog gezien, stralend als wat. Dus die is nog zo gezond als een ichtusvisje.
Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:T. Lindeman schreef:Ja daar ben ik ook zeer benieuwd naar.pol schreef:Maar hoe gaat het nu dan met Janneke Vlot? Bleskensgravers kom op!!!
Janneke Vlot pas nog gezien, stralend als wat. Dus die is nog zo gezond als een ichtusvisje
Riska schreef:Op DIT moment is er een EO-uitzending (Knevel) op radio 5 - gesprek met Janneke Vlot!!!! (747AM)
The Engineer schreef:Mensen laat het voor eens en voor altijd duidelijk zijn dat de meeste gevallen bij Jan Zijlstra leugens zijn.
The Engineer schreef:Jan Zijlstra geneerst 9 van de 10 keer alleen mensen met een niet aan te tonen ziekte. Net als bij Janneke Vlot. Over haar ziekte is nog weinig bekend, het ziektebeeld incluis.
The Engineer schreef:Bij elke dienst wordt de nadruk gelegd op het geven van geld. Zoveel mogelijk.
The Engineer schreef:De genezen ziekten gaan vaak gepaard met een rolstoel, terwijl er bij een conventioneel ziektebeeld geen rolstoel nodig is.
The Engineer schreef:hij laat een kerk bouwen van 9 miljoen!!!!! dat kan ook wel wat minder.
The Engineer schreef:Ik heb mn buik vol van die leugenaar. Dat mensen daar niet door heen prikken snap ik echt niet. Een vriend was ook bij zon genezingsdienst, voor zn vriendin deed ie dat. Zijn vriendin helemaal blij enzo, werd ze genezen met heel veel liefde enzo. Hij kreeg al1 te horen dat er geschiede naar zijn geloof. JZ wist precies wie die moest pakken.
Mijd deze gast!!!
The Engineer schreef:Mensen laat het voor eens en voor altijd duidelijk zijn dat de meeste gevallen bij Jan Zijlstra leugens zijn.
3.
Bij elke dienst wordt de nadruk gelegd op het geven van geld. Zoveel mogelijk.
Ik heb mn buik vol van die leugenaar. Dat mensen daar niet door heen prikken snap ik echt niet. Een vriend was ook bij zon genezingsdienst, voor zn vriendin deed ie dat. Zijn vriendin helemaal blij enzo, werd ze genezen met heel veel liefde enzo. Hij kreeg al1 te horen dat er geschiede naar zijn geloof. JZ wist precies wie die moest pakken.
Mijd deze gast!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten