Wat ben je toch ook een mafkees.
En Ilias, je bent echt een reclamebord voor de gematigde Islam, maar eh, waarom die Jihad op internet voeren? De Palestijnse gebieden zijn opzich goed te bereiken voor westerlingen hoor.
Moderator: Moderafo's
Hero schreef:Yael schreef:Dat er geen herhaling zal komen van MasadaHero schreef:Massada ... is nutteloos !!salty schreef:Massada shall not fall again !
Dat mag je inderdaad wensen ? --- maar, je ziet toch dat door de opeenstapeling van fouten, het langzaam de afgrond ingaat daar ....
Yael schreef:Ah en zit je daar nu likkenbaardend op te wachtenHero schreef:--- uit Gallilea daarentegen, komt het drinkwater --- en de bijbel zegt dat : uit het noorden het onheil zal komen, dus zodra Gallilea valt ... dan resteert de joodse bevolking : een overhaaste *exodus* ?
Een ongepaste opmerking !! --- want de Knesset weet al vanaf begin 1989 (via mij dus) dat ze hun watervoorziening in het noorden moeten beveiligen --- doch helaas, ze wisten daar niet wat profetie was ....
Voordelig in de zin van de strijd tegen het Zionistische Terreur... Hoeveel Martelaren er ook gaan komen, de strijd moet door blijven gaan.... Nu lachen de Zionisten zich een dubbeltje...
Maar Ooit zullen zij gaan huilen van Angst... en zullen Zij boeten voor de schade die zij hebben gericht jegens de Palestijnen.
God heeft Bayt al-maqdis voor de Moslims belooft, en God komt zijn belofte na.
Het Westen denkt door geld Palestina te kunnen geruststellen, ik zal ze uit hun droom halen, We zijn pas tevreden als Israel weg is geruimd..
Ilias schreef:Doelstelling van Islam is het Aanbidden van de Almachtige....
Ilias schreef:Sabra schreef:Ilias schreef:
Wat jij een terrorist noemt noem ik een Vrijheidstrijder.
Een vrijheidsstrijder die zijn eigen volksgenoten hun vrijheid en hun leven afneemt, kan ik niet bepaald zien als vrijheidsstrijder.Ik erken geen Israelische staat, maar ik zal net zo goed geen Palestijnse erkennen, ik ben tegen het Nationaliseren van landen in het oude Islamitische rijk, Ik sta voor een terugkeer van een volledige Islamitische rijk, waarin Palestina (geheel Kanaän) een provincie vormt.
Dus Spanje moet ook weer onder beheer van de islam komen?
Alles tot aan Cordoba....
Yael schreef:Nou jofel gaat het inderdaad niet rondom Israel. Maar ik geloof niet dat Israel van de kaart zal worden geveegt
Yael schreef:Hero schreef:de Knesset weet al vanaf begin 1989 (via mij dus) dat ze hun watervoorziening in het noorden moeten beveiligen --- doch helaas, ze wisten daar niet wat profetie was ....
Ok dan. 't Is inderdaad te hopen dat ze die watervoorzieningen goed beveiligen
Boekenlezer schreef:Ilias schreef:Doelstelling van Islam is het Aanbidden van de Almachtige....
Dat is een goede doelstelling.
Maar dan bedoel ik natuurlijk wel echt: de Almachtige, dat is: God.Ilias schreef:Sabra schreef:Ilias schreef:
Wat jij een terrorist noemt noem ik een Vrijheidstrijder.
Een vrijheidsstrijder die zijn eigen volksgenoten hun vrijheid en hun leven afneemt, kan ik niet bepaald zien als vrijheidsstrijder.Ik erken geen Israelische staat, maar ik zal net zo goed geen Palestijnse erkennen, ik ben tegen het Nationaliseren van landen in het oude Islamitische rijk, Ik sta voor een terugkeer van een volledige Islamitische rijk, waarin Palestina (geheel Kanaän) een provincie vormt.
Dus Spanje moet ook weer onder beheer van de islam komen?
Alles tot aan Cordoba....
Pff, wat een conservatieve weemoed!
Als het over Israël gaat en het joodse volk, die heel lang geleden in Israël woonden, zeggen anti-Israël-fanatiekelingen dat dat vroeger was, en dat we daar vandaag niks meer mee te maken hebben. Maar voor het islamitische rijk van ooit lang geleden komt het verleden ineens wel van pas?
Hero schreef:Yael schreef:Nou jofel gaat het inderdaad niet rondom Israel. Maar ik geloof niet dat Israel van de kaart zal worden geveegt
Geloven ... is je goed recht, maar geloof kan wel beter zijn gebaseerd op de schrift --- in de schrift staan aanwijzingen, dat het gehele midden oosten : ruw op de schop gaat, inclusief Israel ....
Ilias schreef:Jezus Vrede en Zegeningen zij met hem zal in palestina de Dajjaal met het zwaard verslaan, Hij zal Jeruzalem bevrijden van de Ongelovige, en de Mahdi zal met zijn Leger vanuit Khurussan(afghanistan) tot aan Bayt al Maqdis(jeruzalem) alles verslaan, hij zal het zuivere monotheisme totaan Jeruzalem voort brengen, en hij zal vanuit Bagdad het Wereldwijde Khalifaat stichten, Jezus Vrede en Zegeningen zij met hem zal in zijn tijd aanwezig zijn, Jezus Vrede zij met hem zij in de Omgeving van Damascus verschijnen, en hij zal Vrede zij met hem zal het woord van God doen verspreiden, de Islam! Jezus Vrede en zegeningen zij met hem zal zichzelf identificeren als een Slaaf van God, Als moslim!
Mijn bronnen komen uit de Hadith verzameling van Thirmidie.... Als je ze precies wilt hebben zal ik ze morgen allen voor je zoeken.
Het is niet de vraag Of Israel vernietigd zal worden, het is de vraag.. Wanneer!
Yael schreef:Hero schreef:Geloven ... is je goed recht, maar geloof kan wel beter zijn gebaseerd op de schrift --- in de schrift staan aanwijzingen, dat het gehele midden oosten : ruw op de schop gaat, inclusief Israel ....Yael schreef:Nou jofel gaat het inderdaad niet rondom Israel. Maar ik geloof niet dat Israel van de kaart zal worden geveegt
Maak het eens concreet dan met verwijzingen naar Gods Woord?
Ilias schreef:Ik zal u een intresante link geven, hopelijk durft u hem helemaal af te kijken: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 2425208286
Ilias schreef:Verzet is hier wat hoort, het verzet tegen de onderdrukking en het verzet tegen de vernedering, het verzet om je land en je bezittingen terug te winnen, dat is Humanistisch gezien volledig Normaal!
Wie Aragorn is weet ik niet... Maar geen enkele Zion-aanhanger maakt mij bang.
waarnemer schreef:Even heel iets anders. Dit is te lezen in de Telegraaf.
Palestijnen vermoorden elkaar van ons geld
AMSTERDAM - De wapens waarmee Palestijnen elkaar nu overhoop knallen, zijn ondermeer betaald met de miljarden van de Europese Unie.
De Hamas die nu op gruwelijke wijze mede-Palestijnen vermoordt en martelt, profiteert dankbaar van de enorme geldstromen die al jaren die richting opgaan.
Markie schreef:Ik heb hem verteld dat het inderdaad zal gebeuren dat het Joodse volk in grote nood zal komen, maar dat God alle vijanden van Zijn volk zal vernietigen.
waarnemer schreef:Even heel iets anders. Dit is te lezen in de Telegraaf.
Palestijnen vermoorden elkaar van ons geld
AMSTERDAM - De wapens waarmee Palestijnen elkaar nu overhoop knallen, zijn ondermeer betaald met de miljarden van de Europese Unie.
De Hamas die nu op gruwelijke wijze mede-Palestijnen vermoordt en martelt, profiteert dankbaar van de enorme geldstromen die al jaren die richting opgaan.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 56 gasten