Sabra schreef:Ilias schreef:
Zo in zo doet Hamas meer voor het volk dan dat Fatah en de PLO ooit hebben gedaan, Hamas zorgt voor de meeste sociale voorzieningen, van zieknhuizen tot aan gebedshuizen tot aan drinkwater.
Volgens mij is Israël die elektriciteit en water levert aan de Gazastrook. Misschien zouden die moeten overwegen om de aanvoer te stoppen.
Hamas staat Voor een Theocratie gebasseerd op de Wetten van de Almachtige, Hamas strijd voor de vrijheid van haar mensen, Hamas strijd voor de bevrijding van de Zionistische "tumor".
Volgens mij staat Hamas voor onderdrukking. Wat vinden de Palestijnen eigenlijk van Hamas? Volgens mij zijn ze niet al te blij met deze extremisten en godsdienstfanaten.
Als Palestina gezuiverd kon worden van Fatah.. Zou dat alleen maar voordelig zijn voor de Palestijnen, geen onderlingse conflicten met de oplichters van de Seculiere Fatah partij, en de strijd tegen de Zionstaat zal zonder die schijn"onderhandelingen" gewoonweg doorgaan.
Voordelig in welke zin? De meeste moslimlanden zijn namelijk niet blij met Hamas en zullen nooit openlijk steun verlenen aan deze organisatie. Het Westen, dat al jaren de grootste sponsor is van de Palestijnen zal ook niet echt staan te springen om te blijven financieren.
Zoals het hoort uiteraard.
Dus oorlog is wat hoort? Het doden van ongelovigen en Joden is een doelstelling van de islam? Laat Aragorn het niet horen, die gelooft namelijk heel iets anders.
Komop zeg, woorden verdraaien hebben we niks aan he...
Volgens mij is Israël die elektriciteit en water levert aan de Gazastrook. Misschien zouden die moeten overwegen om de aanvoer te stoppen.
Niet alleen Israel.... Natuurlijk zijn er hier en daar bronnen die vanuit Israel komen, wat ik hiermee bedoel is dat Hamas zich veel meer voor de Sociale voorzieningen zorgt... Waterputten etc....
Nu je het toch over water hebt:
http://www.nieuwsfeit.nl/index.php?opti ... 8&Itemid=1En Israel mag stoppen wat zij stoppen wilt zetten, de Jihad tegen Israel zal ondanks dat doorgaan... Israel zit op grond dat gestolen is, en dat tolereert niemand.. ik niet en elk weldenkend mens dan ook.
Volgens mij staat Hamas voor onderdrukking. Wat vinden de Palestijnen eigenlijk van Hamas? Volgens mij zijn ze niet al te blij met deze extremisten en godsdienstfanaten.
Die dagelijkse CNN/RTL propaganda laat weer eens duidelijk zien hoe ziek het sommige mensen kan maken, hoe goed haar indoctrinatie wel niet werkt... Hamas staat niet voor onderdrukking, maar bevrijding....
Hamas is door 80% van het volk gekozen, De Seculiere Fatah partij was totaal uitgeschakeld bij de verkiezingen..... Zeg hopelijk ook genoeg over de Palestijnen....
Voordelig in welke zin? De meeste moslimlanden zijn namelijk niet blij met Hamas en zullen nooit openlijk steun verlenen aan deze organisatie. Het Westen, dat al jaren de grootste sponsor is van de Palestijnen zal ook niet echt staan te springen om te blijven financieren.
Voordelig in de zin van de strijd tegen het Zionistische Terreur... Hoeveel Martelaren er ook gaan komen, de strijd moet door blijven gaan.... Nu lachen de Zionisten zich een dubbeltje... Maar Ooit zullen zij gaan huilen van Angst... en zullen Zij boeten voor de schade die zij hebben gericht jegens de Palestijnen. God heeft Bayt al-maqdis voor de Moslims belooft, en God komt zijn belofte na.
Bijna elke moslimland steunt Hamas niet omdat bijna elke moslimland Corrupt is, Van Saudi-Arabie totaan Marokko, stuk voor stuk corrupte Dictators... Dankzij wie kunnen deze dictators hun macht bekrijgen? Juistem dankzij het Westen die deze Dictators hun troon hebben aangewezen, van Turkije totaan Pakistan tot aan Marokko, stuk voor stuk Corrupt en gesponsord door het Westen. Het Westen denkt door geld Palestina te kunnen geruststellen, ik zal ze uit hun droom halen, We zijn pas tevreden als Israel weg is geruimd..
Dus oorlog is wat hoort? Het doden van ongelovigen en Joden is een doelstelling van de islam? Laat Aragorn het niet horen, die gelooft namelijk heel iets anders.
Verzet is hier wat hoort, het verzet tegen de onderdrukking en het verzet tegen de vernedering, het verzet om je land en je bezittingen terug te winnen, dat is Humanistisch gezien volledig Normaal!
Doelstelling van Islam is het Aanbidden van de Almachtige....
Wie Aragorn is weet ik niet... Maar geen enkele Zion-aanhanger maakt mij bang.