Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 15 jun 2007 08:21

leclerc schreef: met schimmige meelezers.

:schaterlach: hysterisch-smile

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 15 jun 2007 09:39

rafaell schreef:Ik kan je opmerking in het geheel niet plaatsen, de leeftijdsfase van recalcitrant zijn heb ik inmiddels wel gehad :) Wat mij betreft is het onzin dat een topic gesloten wordt omdat mensen even tussendoor een grapje naar elkaar maken of even iets uit een film quoten :) Verder was het best een goed gesprek, ik was nog benieuwd naar de reactie van Zekh op mijn reactie op zijn bijdrage, maar die wordt me nu dus onthouden :roll:

Sorry hoor chick, maar dat is toch wel een beetje jullie eigen schuld.
Ik vond het een heel interessant topic om te lezen en ik irriteerde me eerlijk gezegd ook aan de loze off-topic opmerkingen van jullie. Je verjaardag afspreken of een bier-zuip-dag plannen kan ook op msn ofzo, en daar kun je ook je eventuele briljante grapjes kwijt ;/ Maar dat hoef ik vast niet uit te leggen :p

Het zou me wel aardig lijken van de mods om pagina 21 weg te modereren en het topic weer open te gooien, zodat we deze sluiting maar als waarschuwing gebruiken ofzo ;/
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 15 jun 2007 10:01

JialiKelly schreef:Het zou me wel aardig lijken van de mods om pagina 21 weg te modereren en het topic weer open te gooien, zodat we deze sluiting maar als waarschuwing gebruiken ofzo ;/

Hier sluit ik me graag bij aan. Het is gewoon jammer dat er een slotje is, want er werd gewoon leuk en fijn en goed gepraat.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 jun 2007 10:13

leclerc schreef:Persoonlijk begrijp ik deze actie wel. De opmerkingen over de rand moesten elkaar overtroeven.. heel begrijpelijk allemaal maar we zitten heir nu eenmaal op een refo-forum met schimmige meelezers. Daarbij was het meeste wel gezegd, had ik de indruk

Ja idd, vanmorgen teruglezend kan ik wel concluderen dat de grapjes uiteindelijk wat uit de hand liepen. Excuus.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 15 jun 2007 10:17

rafaell schreef:
leclerc schreef:Persoonlijk begrijp ik deze actie wel. De opmerkingen over de rand moesten elkaar overtroeven.. heel begrijpelijk allemaal maar we zitten heir nu eenmaal op een refo-forum met schimmige meelezers. Daarbij was het meeste wel gezegd, had ik de indruk

Ja idd, vanmorgen teruglezend kan ik wel concluderen dat de grapjes uiteindelijk wat uit de hand liepen. Excuus.

Nou ja, dat kan gebeuren toch? Als de mods ze nou gewoon weghalen is er niets aan de hand.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 15 jun 2007 10:19

@Rafaell-> d:)b

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 15 jun 2007 10:22

Othello schreef:
leclerc schreef:De opmerkingen over de rand moesten elkaar overtroeven...

En is dat nu niet juist het probleem? Sommigen hier sloven zich werkelijk tot in het oneindige uit om maar te benadrukken dat zij geen zielige refo's zijn, maar vrijgevochten studentjes die zich door niemand de mond laten snoeren.

Ondanks dat ik wel student ben en geen refo (dat zielige is jouw suggestie) voel ik me niet aangesproken.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 15 jun 2007 10:35

Aragorn schreef:
Othello schreef:
leclerc schreef:De opmerkingen over de rand moesten elkaar overtroeven...

En is dat nu niet juist het probleem? Sommigen hier sloven zich werkelijk tot in het oneindige uit om maar te benadrukken dat zij geen zielige refo's zijn, maar vrijgevochten studentjes die zich door niemand de mond laten snoeren.

Ondanks dat ik wel student ben en geen refo (dat zielige is jouw suggestie) voel ik me niet aangesproken.

Daar had ik ook in het geheel niet op gerekend, dude. Sterker nog, ik zou ten hoogste verbaasd zijn geweest.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 jun 2007 10:38

Ja dat 'zielige' snap ik ook niet echt, ik vind refo's niet zielig. Overigens ben ik zelf ook semi-refo :)

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 15 jun 2007 13:42

Sabra schreef:
Aragorn schreef:Waarom is dat zo erg dan? MrSokkie heeft ook z'n Boeddhistische motto in z'n onderschrift staan, Collateral propageerde eerder zeer subtiel z'n Advaita Vedanta-gedachtegoed en mijn positie in het metafysisch universum valt hieronder ook te lezen.

Lijkt me geen enkel probleem.

Dat kun jij geen probleem vinden, maar gezien de christenvervolging in vrijwel alle moslimlanden lijkt het mij niet gepast dat hier iemand de islamtische getuigenis kan blijven afleggen.

Dit gaat over de essentie van het geloof, en hetgeen Zahra in haar onderschrift heeft staan botst in essentie met hetgeen Refoweb zegt of schijnt te onderschrijven.

Bovendien moet je dit ook in het kader van het overige modereerbeleid zien, een topic of gebruik van middelen kan niet, opmerken dat Urkers criminelen zijn of snuivers schijnt ook al niet getolereerd te worden, maar wat marketing voor Allah is blijkbaar wel toegestaan.

wat ben jij ontzettend kinderachtig zeg...bah :|
.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 15 jun 2007 13:44

tja,
jij strijd ook niet bepaald met open vizier door een onderschrift in een voor de meeste mensen onbekende taal te gebruiken waar je blijkbaar wel je moslim-statement mee wil maken.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 15 jun 2007 13:46

Abdijbiertje om 1:00 schreef:Vind ik ook, maar ik begrijp Sabra wel. In het geval van meten met 2 maten zou het onderschrift ook verwijderd moeten worden. Sowieso vind ik het niet kunnen dat er teksten in onleesbare schriften worden opgetekend omdat het niet altijd even duidelijk is wat er nu precies staat. De enkeling die het Arabische schrift wél verstaat moet het toevallig lezen en de mods erop attenderen.

Ik vind de boodschap wel kunnen. Degene die dat onderschrift geplaatst heeft getuigt van zijn/haar geloof zonder daarbij bepaalde doelgroepen (christenen, Urkers, Urker christenen etc.) te beschadigen. Niks mis mee, alleen hangt het overgrote deel van RW het niet aan.

precies, ik val helemaal niemand ermee lastig, en dring mijn geloof zeker niet op

mijn onderschrift was verwijderd door de moderator, waarschijnlijk heeft desbetreffende persoon erover geklaagd, ik heb mijn shahada nu gewoon weer geplaatst...
.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 15 jun 2007 14:02

zahra schreef:

Leg uit!

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 15 jun 2007 14:03

zahra schreef:
precies, ik val helemaal niemand ermee lastig, en dring mijn geloof zeker niet op

Je valt mij er mee lastig.

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 15 jun 2007 14:04

Sabra schreef:
zahra schreef:

Leg uit!

dat je over mijn onderschrift gaat klagen..ga je het nu weer doen, nu ik hem weer heb staan...klaag mijn avater wat overigens God betekend in het Arabisch ook maar aan :roll:
.

Terug naar “Archief”