Aragorn schreef:T. Lindeman schreef:Cisca schreef:Urk mag je alleen met fluwelen handschoenen aanpakken
Precies! Het is opzich wel veelzeggend.
Urk zuigt.
Maar we krijgen hier dus geen antwoord meer op?
Moderator: Moderafo's
leclerc schreef:dus als ik mijn woonplaats in urk verander krijg ik meteen privileges en bescherming van HIVD?
henkie schreef:leclerc schreef:dus als ik mijn woonplaats in urk verander krijg ik meteen privileges en bescherming van HIVD?
Dus moet je (naast in de rechterbaan op de snelweg rijden) een cursus logisch redeneren volgen
Maar zonder gekheid, dat is natuurlijk onzin.
Je mag dit slotje in dezelfde categorie plaatsen als jouw topic van destijds over de refowebbabies. Lees de opmerkingen daarover nog maar eens na.
henkie schreef:leclerc schreef:dus als ik mijn woonplaats in urk verander krijg ik meteen privileges en bescherming van HIVD?
Dus moet je (naast in de rechterbaan op de snelweg rijden) een cursus logisch redeneren volgen
Maar zonder gekheid, dat is natuurlijk onzin.
Je mag dit slotje in dezelfde categorie plaatsen als jouw topic van destijds over de refowebbabies. Lees de opmerkingen daarover nog maar eens na.
Voor nu: een goed weekend en tot later!
mw schreef:wist niet dat de dingen die hier genoemd worden ook onder drugs vallen
zoals een ieder wel zal begrijpen vinden wij het niet echt prettig dat drugs hier wordt besproken. Het is dan wel slowchat, maar wij laten het niet toe.
Ik verwacht een reactie van: maar dat wordt niet besproken.
Een broodje kaas eten valt mij in dit topic onder offtopic.... als iemand zegt ik snuif zo even wat is dat natuurlijk ontopic maar dat wordt niet toegelaten op dit forum.
Bij deze hoop ik dat het duidelijk is.
Slotje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten