Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 01 jun 2007 12:43

Aragorn schreef:
T. Lindeman schreef:
Cisca schreef:Urk mag je alleen met fluwelen handschoenen aanpakken :clown:

Precies! Het is opzich wel veelzeggend.

Urk zuigt.

Maar we krijgen hier dus geen antwoord meer op?

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 01 jun 2007 16:26

Neen, eilaas. Je zult het met dit gegeven moeten doen.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 01 jun 2007 18:20

dus als ik mijn woonplaats in urk verander krijg ik meteen privileges en bescherming van HIVD?
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Cisca

Berichtdoor Cisca » 01 jun 2007 18:29

Gaan we met z'n allen op Urk wonen :jaknikken: :mrgreen: :schaterlach: :yahoooo:

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 01 jun 2007 19:28

Mensen, we gaan hier dus geen discussies over voeren. Willen jullie er nog iets over kwijt dan graag per PB aan de forumleiding.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 02 jun 2007 21:00

leclerc schreef:dus als ik mijn woonplaats in urk verander krijg ik meteen privileges en bescherming van HIVD?

Dus moet je (naast in de rechterbaan op de snelweg rijden ;-)) een cursus logisch redeneren volgen ;-) Maar zonder gekheid, dat is natuurlijk onzin.
Je mag dit slotje in dezelfde categorie plaatsen als jouw topic van destijds over de refowebbabies. Lees de opmerkingen daarover nog maar eens na.
Voor nu: een goed weekend en tot later!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 03 jun 2007 17:40

henkie schreef:
leclerc schreef:dus als ik mijn woonplaats in urk verander krijg ik meteen privileges en bescherming van HIVD?

Dus moet je (naast in de rechterbaan op de snelweg rijden ;-)) een cursus logisch redeneren volgen ;-) Maar zonder gekheid, dat is natuurlijk onzin.
Je mag dit slotje in dezelfde categorie plaatsen als jouw topic van destijds over de refowebbabies. Lees de opmerkingen daarover nog maar eens na.

Mmm, maar daarvan ben ik niet op de hoogte, en ik ben ook wel benieuwd naar de reden, eigenlijk.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 03 jun 2007 19:00

henkie schreef:

Voor nu: een goed weekend en tot later!

mmzz.. het enige verband is een huilend lid van het modteam?
overigens zou ik niet weten wat de mods tot tranen bewogen moet hebben wbt homo's op Urk.
Dat het Urk-worship-topic zonder opgaaf van reden is verwijderd probeer ik mij nog voor te stellen, maar dat gaat met moeite. dit noem ik nu niet bepaal een sterk staaltje van communiceren met de achterban.
want ook voor mij geld dat mijn pb-box open staat om tekst en uitleg te geven.
Maar ik hoop dat je en prettig weekeinde hebt gehad. wie weet komt er nog een ereburgerschap voor rock'n roll city OERK uit rollen. 8) :wink:
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 04 jun 2007 07:23

Vind het ietwat jammer dat een opmerking en vraag die verschillende mensen opgelost worden door te zeggen "stuur maar een PB" maar goed wellicht ligt dat aan mij
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 04 jun 2007 10:02

leclerc schreef:Dat het Urk-worship-topic zonder opgaaf van reden is verwijderd probeer ik mij nog voor te stellen

Ja, daar doel ik op inderdaad.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 04 jun 2007 11:41

selectief quoten heet dat, waarde Henk.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 07 jun 2007 07:58

En selectief antwoord geven :?

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 11 jun 2007 22:14

Ik beperk me dan ook tot het reageren op het sluiten van het topic in slowchat. Over het Urker homo-topic krijg je vast wel uitleg van een mod.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 14 jun 2007 11:41

mw schreef:wist niet dat de dingen die hier genoemd worden ook onder drugs vallen

zoals een ieder wel zal begrijpen vinden wij het niet echt prettig dat drugs hier wordt besproken. Het is dan wel slowchat, maar wij laten het niet toe.

Ik verwacht een reactie van: maar dat wordt niet besproken.
Een broodje kaas eten valt mij in dit topic onder offtopic.... als iemand zegt ik snuif zo even wat is dat natuurlijk ontopic maar dat wordt niet toegelaten op dit forum.

Bij deze hoop ik dat het duidelijk is.

Slotje

Nee, het is niet duidelijk. Dat jij niet op de hoogte was van het feit dat cafeïne, alcohol, pijnstillers en nicotine drugs (en soms zelfs harddrugs) zijn lijkt me geen enkele reden om het topic te sluiten. Sterker nog, het heeft hiermee z'n nut alweer bewezen.

sela

Berichtdoor sela » 14 jun 2007 11:44

:lol: :P
och och, moest ie dicht...

Terug naar “Archief”