Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:Rolf schreef:Heb je ook even nagedacht over die balk?
Dat is iets wat je totaal niet ermee kunt vergelijken.
Rolf schreef:rosalie83 schreef:Rolf schreef:Heb je ook even nagedacht over die balk?
Dat is iets wat je totaal niet ermee kunt vergelijken.
Het is bekend dat optimisme en positief denken een goede invloed op de gezondheid heeft.
Leej schreef:Bijvoorbeeld......Ik had van een meisje (6jr) uit mijn klas met pasen een vrolijk geverfd ei gekregen. Waarschijnlijk is er met het koken wat mis gegaan....Want een week later was het ei rot en ontploft op mijn boekenplank. Inderdaad even geen ei gegeten....
Acire schreef:Leej schreef:Bijvoorbeeld......Ik had van een meisje (6jr) uit mijn klas met pasen een vrolijk geverfd ei gekregen. Waarschijnlijk is er met het koken wat mis gegaan....Want een week later was het ei rot en ontploft op mijn boekenplank. Inderdaad even geen ei gegeten....
Rolf schreef:T.a.v. Rosalie
"Maar volgens mij wil je het gewoon niet begrijpen of zo"
In mijn gedachten komt het volgende. Begin jaren negentig was er iemand, waarbij de ziekte van kroon (iets met de ingewanden) geconstateerd werd.
Eerst moest toen heel licht verteerbaar voedsel worden gebruikt.
En daarana werden er medicijnen voorgeschreven, en geadviseerd geen koolsoorten te gebruiken. En verder zelf er goed op te letten wat wel kon en niet.
Deze adviezen zijn opgevolgd. En nu, meer dan 15 jaren later, gaat het wat dat betreft goed.
Rolf schreef:Er stonden inderdaad enkele fouten in.
Wat ik duidelijk wil maken is dat het goed is als je erzelf positief tegenover staat, hoop hebt op herstel.
Nog een ander voorbeeld.
Iemand had een nagel waar nog maar een paar mm van over was. De dokter zei, het kan niet herstellen, want het nagelbed is niet goed.
De persoon zelf geloofde dat ook het nagelbed kon herstellen.
De nagel is geheel teruggekomen.
Acire schreef:Leej schreef:Bijvoorbeeld......Ik had van een meisje (6jr) uit mijn klas met pasen een vrolijk geverfd ei gekregen. Waarschijnlijk is er met het koken wat mis gegaan....Want een week later was het ei rot en ontploft op mijn boekenplank. Inderdaad even geen ei gegeten....
Geniaal!!![]()
Ik heb even alle 14 (?) pagina's van dit topic gelezen. Opzich denk ik dat het verdiepen in al dat eten door Prediker bestempeld zou worden als 'vermoeing des vleses'.
Acire schreef:Na, ach.... als je je druk gaat maken om garnalen die zeeafval eten en meer van dat soort dingetjes, terwijl zoveel mensen het eten zonder problemen, dan denk ik dat je je druk maakt om nix...
Aragorn schreef:Acire schreef:Na, ach.... als je je druk gaat maken om garnalen die zeeafval eten en meer van dat soort dingetjes, terwijl zoveel mensen het eten zonder problemen, dan denk ik dat je je druk maakt om nix...
Hoe weet je dat veel mensen het zonder problemen eten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten