André schreef:Dat gaat wel over als je ouder wordt.Dreamster schreef:ik eet geen groente in de soep.
Ik zit nog in de appelmoesfase ja

Moderator: Moderafo's
André schreef:Dat gaat wel over als je ouder wordt.Dreamster schreef:ik eet geen groente in de soep.
Leej schreef:rosalie83 schreef:ajl schreef:waarom is varkensvlees sowieso ongezond?
Varkens eten hun eigen ontlasting op.
Varkens hebben erg veel parasieten in hun lijf.
Varkensvlees blijft 4 dagen in je darmen rotten en verteert erg moeilijk.
Etc.
Het is maar goed dat jij niet alles weet wat er met je eten gebeurd? Enig idee dat het ei wat jij op eet tussen de kippenstront heeft gelegen (trouwens ooit wellus aan een ei geroken?)
Weet jij wie er ooit aan jou eten heb lopen viezeren?
As je alles wist, at je alleen nog groenten etc. uit eigen tuin!!
rosalie83 schreef:Rolf schreef:T.a.v. Rosalie83 :
" ... een voorraadje vega spul ... "
Gewoonlijk doe ik zo weinig mogelijk in de diepvries, het liefst vers.
Bij invriezen gaat er toch altijd iets van de voedingswaarde, smaak en kwaliteit verloren?
Zo af en toe ga ik naar een supermarkt elders, voor ... goedkoop gereedschap, .... . Ik wil dan eens kijken naar vleesvervangende producten.
Wat denk je wat ik bedoel met een voorraadje? Voor een half jaar of zo?Hooguit voor een paar weken.
Rolf schreef:Vlees kan volgens mij net zo gezond zijn als vegetarisch voedsel.
Ik eet ook wel vlees, alleen geen varkens- en paardenvlees enzo. Want dat is hoe dan ook nooit gezond.
rosalie83 schreef:Rolf schreef:Maar ook geldt : "Wat niet weet, wat niet deert".
Dit vind ik dus echt kant noch wal raken h�! Als je niet op de hoogte bent van dat varken slecht is en het waarom, dan �s het dus nog wel slecht voor je!
Rolf schreef:rosalie83 schreef:Rolf schreef:Maar ook geldt : "Wat niet weet, wat niet deert".
Dit vind ik dus echt kant noch wal raken h�! Als je niet op de hoogte bent van dat varken slecht is en het waarom, dan �s het dus nog wel slecht voor je!
Als je niet op de hoogte bent van dat het varken slecht voor je is, en je kunt het eten met de gedachte dat het goed is, dan is het ook goed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten