Berichtdoor tante-tortel » 01 jun 2007 10:27
Ik denk dat het sleutelwoord is:
Romeinen 14: 22 Houd gij het geloof, dat gij hebt bij uzelf voor het aangezicht Gods. Zalig is hij, die zich geen verwijten maakt bij hetgeen hij goed acht. 23 Maar wie twijfelt, wanneer hij eet, is veroordeeld, omdat hij het niet uit geloof doet. En al wat niet uit geloof is, is zonde.
Dat wie twijfelt over een besluit dus zondigt.
Wat ik heb is een lang verhaal en zijn vele dingen.
Maar ik bleek in een rolstoel te zijn beland door Addisson biermer.
Dat is een te kort aan een enzym in de maag die er voor zorgt dat de Vit B 12 opgenomen wordt. Daardoor krijg je veel vervelende dingen o.a. spierzwakte, pijn, tintelingen in handen en voeten waardoor je niet meer kunt lopen.
Er hebben vele verschillende artsen naar gekeken, die allemaal weer een ander onderzoek deden. Deze artsen hebben een overleg gehad over patient X (ik) en de conclusie getrokken dat het een komplex gebeuren is en ze niet met volle zekerheid konden zeggen wat er was, maar dat het wel aan de verklevingen in mijn buik zou kunnen liggen. Dat een operatie geen optie was omdat er dan weer meer zouden komen.
Dat mijn enige optie was om het maar te ondergaan en de pijnkliniek te bezoeken voor blokkades of een anders soort pijn bestrijding.
Ze hadden geen van allen ooit in mijn bloed gezocht naar de Vit B 12.
Terwijl dat de boosdoener was in dit geval.