goofy1978 schreef:Wat verwacht je dan dat ik zeg, God is met je bezig je zal er wel komen?
Paulus was wel bekeerd maar wel ellendig in zichzelven.
Rom 7,24
Ik ellendig mens, wie zal mij verlossen uit het lichaam dezes doods?
Pas in de hemel is hij volmaakt bekeerd geworden.
Dus Gods werk is onvolmaakt hier op aarde in ons mensen?
Paulus heeft op aarde steeds meer last gekregen van zijn zonden (LET WEL: Steeds meer, dus niet eerst je zonden kennen voor de bekering. Eerst werd hij bekeerd, toen leerde hij steeds mee ellende kennen!), en nu mag hij Boven volmaakt zijn, en daar zag hij naar uit en hij last van zijn zonden die hij hier op aarde bleef doen. Je moet de dingen niet door elkaar halen. Boven zijn de mensen volmaakt, maar de mensen die door God getrokken worden, worden helemaal getrokken. Als God je niet helemaal bekeert hier op aarde dan heb je toch een probleem! Dan zou er zondags in de kerk gezegd moeten worden
"Onze hulp is in de naam van de HEERE, Die hemel en aarde gemaakt heeft, Die een beetje trouw is, en half afmaakt wat Zijn Hand begon." GROTE ONZIN! Hij is getrouw, Zijn plannen falen niet! Lees je Bijbel eens, en lees hem eens echt in zijn verband. Je ogen zullen open gaan, en je hart nog zoveel te meer!
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!