Moderator: Moderafo's
Oké, dat is niet echt een probleem, omdat je er wsl niet uit hoeft voor werk oid.Harm-J schreef:Sinds ik ben gestopt met luisteren naar mensen, die zeggen dat een slaap moet plaats vinden tussen gemiddeld 23.00 - 07.00 slaap ik veel beter.
Zo klinkt het idd wat kort door de bocht, maar als je daar de R.E.T bij aan plakt is het wel iets waar je wat aan kunt hebben.windekind schreef:Lekker makkelijk gezegd.Jort schreef:En je MAG niet denken dat je MOET slapen. Op een gegeven moment MAG je denken: niks moet, alles MAG. Dat hele 'moeten' MAG je vergeten, bij alles wat je doet in het leven, wat het ook is.
André schreef:Oké, dat is niet echt een probleem, omdat je er wsl niet uit hoeft voor werk oid.
Poesje schreef:Ik herken wat je zegt..
Lang na liggen denken voor ik ga slapen. De hele dag nog eens nagaan. Zinnen herinneren, die bijv. tegen me gezegd zijn. Daar over nadenken, m'n vraagtekens erbij krijgen. Blijven denken/piekeren.
M'n hersenen maar actief laten zijn, en..over m'n slaap heen.
Uiteindelijk toch zo moe dat ik in slaap val. 's Nachts om het uur of 2 uur wakker, en maar niet weer in slaap kunnen komen.
En 's morgens het gevoel alsof ik niet geslapen heb.
Af en toe heb ik 'goede nachten', ik merk dat ik dan ook anders m'n bed inga. Of ik heb gelezen, geschreven, iig iets actiefs gedaan.
Maar dat helpt niet altijd..!
Marnix schreef:das niet echt gezond
Ik snap niet goed hoe mensen niet kunnen slapen als ze wel moe zijn... maar lijkt me wel lastig. Maar ja.... een uur voor het slapen gaan hardlopen? Misschien ben je dan wel heel moe als je in bed gaat liggen. Of juist het tegenovergestelde, rustgevende muziek gaan luisteren voor het slapengaan, zorgen dat je hoofd "leeg" is als je in bed gaat liggen, als je nog wat energie over hebt en je gaat over vanalles en nog wat lopen nadenken kan ik me voorstellen dat je teveel hersenactiviteit hebt om in slaap te vallen. En tja, whisky drinken voor het slapengaan he. En niet te lang slapen in het weekend.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten