Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:kuikentje schreef:*Annette* schreef:Is er bekend hoe het nu met Herbert-Jan gaat?
dat weet ik niet, kweet alleen dat na dat heir voor het laatst wat over hem geschreven is hij nogmaals geopereerd is... maar geen idee hoe het nu gaat
het ging wel aardig van wat ik weet!!
Memmem schreef:paprikameisje2 schreef:kuikentje schreef:*Annette* schreef:Is er bekend hoe het nu met Herbert-Jan gaat?
dat weet ik niet, kweet alleen dat na dat heir voor het laatst wat over hem geschreven is hij nogmaals geopereerd is... maar geen idee hoe het nu gaat
het ging wel aardig van wat ik weet!!
Herbert Jan is dit weekend thuis geweest. Dit wilde hij graag. Hij is heel erg verzwakt, zijn lever wil nog niet genezen. Daar aan wordt hij, zodra hij is aangesterkt, geopereerd.
schwesterchen schreef:aan een oud-leraar van me, hij is donderdag overleden aan kanker...
gelukkig is hij nu bij de Heere en dus van zijn lijden verlost. (ik zag ineens dat de tekst op de rouwkaart dezelfde is als mijn onderschrift!)
en aan een vriendin van me, zij is 2 maanden geleden overleden...
schwesterchen schreef:aan een oud-leraar van me, hij is donderdag overleden aan kanker...
gelukkig is hij nu bij de Heere en dus van zijn lijden verlost. (ik zag ineens dat de tekst op de rouwkaart dezelfde is als mijn onderschrift!)
en aan een vriendin van me, zij is 2 maanden geleden overleden...
Markie schreef:Aan een goede vriend en ex collega van me. Vorige week donderdag overleden. 2 weken daarvoor was hij nog op onze bruiloft. Hij wist dat hij ongeneselijk ziek was en nog maar kort te leven had. Ik wist dat niet en hij heeft het ook niet gezegd, om ons feestje niet te bederven waarschijnlijk. Zijn vrouw kon niet op onze bruiloft zijn omdat ze in het ziekenhuis lag en daar had hij het wel steeds over. Ik kon mijn oren niet geloven toen zijn schoondochter vorige week belde.
Van zijn vrouw hoorde ik dat hij perse naar onze bruiloft wilde omdat hij wist dat het de laatste keer zou zijn dat ie ons zou zien.
Henk we zullen je nooit vergeten!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten