Met liefde denken we aan.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 02 mei 2007 18:43

Sterkte Abdij en MissF!
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 16 mei 2007 16:03

Aan mijn dispuutsgenootje..Na een paar maanden gestreden te hebben tegen die verschrikkelijke ziekte is ze gisteren overleden en nu in de hemel.

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 16 mei 2007 18:11

Ik hoorde het... (NSL toch?) Sterkte gewenst!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 17 mei 2007 11:47

Aan de dirigent van ons koor die gisterenavond na een kort "ziekbed" thuis gehaald is door God. Hij mag nu juichen voor Gods troon......

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 22 mei 2007 21:53

paprikameisje2 schreef:
kuikentje schreef:
*Annette* schreef:Is er bekend hoe het nu met Herbert-Jan gaat?

dat weet ik niet, kweet alleen dat na dat heir voor het laatst wat over hem geschreven is hij nogmaals geopereerd is... maar geen idee hoe het nu gaat

het ging wel aardig van wat ik weet!!

Herbert Jan is dit weekend thuis geweest. Dit wilde hij graag. Hij is heel erg verzwakt, zijn lever wil nog niet genezen. Daar aan wordt hij, zodra hij is aangesterkt, geopereerd.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 23 mei 2007 17:07

Memmem schreef:
paprikameisje2 schreef:
kuikentje schreef:
*Annette* schreef:Is er bekend hoe het nu met Herbert-Jan gaat?

dat weet ik niet, kweet alleen dat na dat heir voor het laatst wat over hem geschreven is hij nogmaals geopereerd is... maar geen idee hoe het nu gaat

het ging wel aardig van wat ik weet!!

Herbert Jan is dit weekend thuis geweest. Dit wilde hij graag. Hij is heel erg verzwakt, zijn lever wil nog niet genezen. Daar aan wordt hij, zodra hij is aangesterkt, geopereerd.

Wat erg moeilijk zal alles voor hem zijn, ook dat hij zo'n moeilijke weg moet gaan! Toch ook mooi dat hij het weekend thuis kon en mocht zijn!
Wat de toekomst brengen moge........

schwesterchen
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor schwesterchen » 26 mei 2007 15:18

aan een oud-leraar van me, hij is donderdag overleden aan kanker...
gelukkig is hij nu bij de Heere en dus van zijn lijden verlost. (ik zag ineens dat de tekst op de rouwkaart dezelfde is als mijn onderschrift!)

en aan een vriendin van me, zij is 2 maanden geleden overleden...
Ik zal u niet begeven en Ik zal u niet verlaten!

Knabbel en Babbel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Knabbel en Babbel » 26 mei 2007 16:11

schwesterchen schreef:aan een oud-leraar van me, hij is donderdag overleden aan kanker...
gelukkig is hij nu bij de Heere en dus van zijn lijden verlost. (ik zag ineens dat de tekst op de rouwkaart dezelfde is als mijn onderschrift!)

Sterkte!!
Het leven is niet altijd over rozen geuren en manenschijn!

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 26 mei 2007 22:24

schwesterchen schreef:aan een oud-leraar van me, hij is donderdag overleden aan kanker...

Ja, ik heb ook les van hem gehad. Ik heb meegedaan aan debatten waarhij zo enthousiast voor was, voor een betere buurt en een betere school. Pijnlijk maar blijkbaar is het beter in Gods plan.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 04 jun 2007 23:30

Aan een goede vriend en ex collega van me. Vorige week donderdag overleden. 2 weken daarvoor was hij nog op onze bruiloft. Hij wist dat hij ongeneselijk ziek was en nog maar kort te leven had. Ik wist dat niet en hij heeft het ook niet gezegd, om ons feestje niet te bederven waarschijnlijk. Zijn vrouw kon niet op onze bruiloft zijn omdat ze in het ziekenhuis lag en daar had hij het wel steeds over. Ik kon mijn oren niet geloven toen zijn schoondochter vorige week belde.

Van zijn vrouw hoorde ik dat hij perse naar onze bruiloft wilde omdat hij wist dat het de laatste keer zou zijn dat ie ons zou zien.

Henk we zullen je nooit vergeten!

Sofieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor Sofieke » 05 jun 2007 16:39

Markie schreef:Aan een goede vriend en ex collega van me. Vorige week donderdag overleden. 2 weken daarvoor was hij nog op onze bruiloft. Hij wist dat hij ongeneselijk ziek was en nog maar kort te leven had. Ik wist dat niet en hij heeft het ook niet gezegd, om ons feestje niet te bederven waarschijnlijk. Zijn vrouw kon niet op onze bruiloft zijn omdat ze in het ziekenhuis lag en daar had hij het wel steeds over. Ik kon mijn oren niet geloven toen zijn schoondochter vorige week belde.

Van zijn vrouw hoorde ik dat hij perse naar onze bruiloft wilde omdat hij wist dat het de laatste keer zou zijn dat ie ons zou zien.

Henk we zullen je nooit vergeten!

Wat bitter!!!
Sterkte!
We can love completely, without complete understanding.....

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 05 jun 2007 20:08

Sterkte Mark en Dianne!
ja, dat is mijn mening dan he.....

jnien

Berichtdoor jnien » 06 jun 2007 16:48

Sterkte!!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 jun 2007 22:31

Ook namens Mark bedankt.
Afbeelding

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 11 jun 2007 18:24

Aan de vader van de vriend van mijn zus. (Schoonvader van m'n zus dus) die plotseling is overleden...! Hij was op de weg (vrachtwagenchauffeur) kreeg pijn op zijn borst, zei het tegen collega, zijn naar het ziekenhuis gegaan en is overleden....!!! :|
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Terug naar “Archief”