Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:onze keuze is vandaag gevallen op een koelstra limbo twin met een babynest!
ik heb ook gelopen met wagens die de zitjes achter elkaar hadden, maar dat liep vreselijk zwaar als milan er in zat.. laat staan dat maarten er nog bij in moet!!
een bugaboard hebben we maar niet gedaan, omdat je dan geen mogelijkheid hebt om hem vast te zetten, dus dan kan hij alsnog wegrennen:mrgreen:![]()
we hebben em wel nieuw gekocht, omdat ik 2ehands wagens nu echt niet meer aandurf!!
liefje schreef:bij mij gaat het goed tj, begin het allemaal wel een beetje zat te worden nu!!! zit er een beetje op te wachten, maar kan nog wel 4 weken duren.
slaap `s nachts bijna niet meer, en kan overdag niet veel doen dan alleen maar slapen omdat ik dan zo enorm moe ben, maar verder gaat het goed, iedere week nu naar de verloskundige, en het ligt al lekker vast daar ben ik al heel blij mee. schatten het 7 1/2 pond ongeveer. bloeddruk was 120/75 en totaal 23 kilo gegroeid. en hoe gaat het bij jou de laatste dagen?
*Annette* schreef:Gaat het verder goed met je Bloempie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten