Zwanger deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 mei 2007 18:00

wij hebben bewust gekozen voor een niet te groot leeftijdsverschil.. maar blijkbaar is dat een onbegrijpelijke keuze voor veel mensen..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 mei 2007 18:18

onze keuze is vandaag gevallen op een koelstra limbo twin met een babynest!

Afbeelding

ik heb ook gelopen met wagens die de zitjes achter elkaar hadden, maar dat liep vreselijk zwaar als milan er in zat.. laat staan dat maarten er nog bij in moet!!

een bugaboard hebben we maar niet gedaan, omdat je dan geen mogelijkheid hebt om hem vast te zetten, dus dan kan hij alsnog wegrennen:mrgreen: :lol:

we hebben em wel nieuw gekocht, omdat ik 2ehands wagens nu echt niet meer aandurf!! :oops:

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 18 mei 2007 18:34

trijntjejohanna schreef:onze keuze is vandaag gevallen op een koelstra limbo twin met een babynest!

Afbeelding

ik heb ook gelopen met wagens die de zitjes achter elkaar hadden, maar dat liep vreselijk zwaar als milan er in zat.. laat staan dat maarten er nog bij in moet!!

een bugaboard hebben we maar niet gedaan, omdat je dan geen mogelijkheid hebt om hem vast te zetten, dus dan kan hij alsnog wegrennen:mrgreen: :lol:

we hebben em wel nieuw gekocht, omdat ik 2ehands wagens nu echt niet meer aandurf!! :oops:

Leuke wagen! Was je niet tevreden met die 2de handse wagen (als ik het vragen mag)?? Hopelijk zul je er veel plezier van hebben!! :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: Tis denk niet je bedoeling dat hij als nog kan wegrennen :wink:.
Wat de toekomst brengen moge........

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 mei 2007 18:53

nee die wagen was ik niet tevreden mee.. volgens de advertentie zat er een ligstand op.. mn broer heeft em opgehaald (in utrecht) en ja die wist ook niet waar hij op moest letten en ik ging er vanuit dat de advertentie de waarheid was.. en ja zonder ligstand is het nie erg handig :wink:
verder bleek er een 5 puntsgordel kapot te zijn,.... dit was ook niet gemeld door die mensen.. dus al met al was ik er al behoorlijk zat van...

ivm eerdere negatieve ervaringen met 2ehands wagens, komen er hier geen 2ehands wagens meer!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 mei 2007 19:42

Mooi hoor :) en ik hoop dat er gauw een gezonde zoon op de wereld mag komen! Prachtig zo'n teer wonder van God!!!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 mei 2007 19:47

liefje hoe gaat het bij jou?

jan10e
Mineur
Mineur

Berichtdoor jan10e » 18 mei 2007 21:34

Ik las net in de kerkbode bij ons, dat Roger en WinniethePooh ook een meisje hebben gekregne... (of was dat al bekend hier)???

Het heet iig Alisa...
Beminnen en bemind worden is de zon aan twee kanten voelen schijnen.

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 18 mei 2007 22:14

jan10e schreef:Ik las net in de kerkbode bij ons, dat Roger en WinniethePooh ook een meisje hebben gekregne... (of was dat al bekend hier)???

Het heet iig Alisa...

:P

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 19 mei 2007 00:22

Hét meísje!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 19 mei 2007 09:19

bij mij gaat het goed tj, begin het allemaal wel een beetje zat te worden nu!!! zit er een beetje op te wachten, maar kan nog wel 4 weken duren.
slaap `s nachts bijna niet meer, en kan overdag niet veel doen dan alleen maar slapen omdat ik dan zo enorm moe ben, maar verder gaat het goed, iedere week nu naar de verloskundige, en het ligt al lekker vast daar ben ik al heel blij mee. schatten het 7 1/2 pond ongeveer. bloeddruk was 120/75 en totaal 23 kilo gegroeid :lol: . en hoe gaat het bij jou de laatste dagen?

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 19 mei 2007 09:24

Acire schreef:Hét meísje!

Hm ja, zo istie wel logisch idd :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mei 2007 09:55

liefje schreef:bij mij gaat het goed tj, begin het allemaal wel een beetje zat te worden nu!!! zit er een beetje op te wachten, maar kan nog wel 4 weken duren.
slaap `s nachts bijna niet meer, en kan overdag niet veel doen dan alleen maar slapen omdat ik dan zo enorm moe ben, maar verder gaat het goed, iedere week nu naar de verloskundige, en het ligt al lekker vast daar ben ik al heel blij mee. schatten het 7 1/2 pond ongeveer. bloeddruk was 120/75 en totaal 23 kilo gegroeid :lol: . en hoe gaat het bij jou de laatste dagen?

ik slaap snachts ook ontzettend slecht.. en soms dan slaap ik net en dan maakt milan me weer wakker :roll: :roll: .. verder heb ik nu wat last van voorweeen en pijnlijke harde buiken.. ze schatten de baby nu rond de 6 pond.. ik ben nu 12 kilo gegroeid..

ik hoop dat maarten nu snel komt :lol:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 19 mei 2007 13:49

Thanks voor de complimentjes!
Vaak ben ik er zelf ook nog steeds verbaasd over dat er ECHT een baby in m'n buik zit, ook al voel ik hem bewegen enzo, het blijft onbevattelijk!

*Annette* schreef:Gaat het verder goed met je Bloempie?

Het gaat redelijk. Ben het werken nu wel zat, het wordt me ook wat te zwaar. Maar nog vijf dagen werken en dan zit het er op! Gek idee dat ik straks geen werk meer heb... :roll:
Helaas heb ik wel behoorlijk last van bloedarmoede. M'n hb blijkt 5.4 te zijn. Ik heb de laatste tijd ook hartkloppingen, hoofdpijn, benauwdheid, vermoeidheid, maar ik ben blij te weten dat dat dus 'gewoon' :wink: van bloedarmoede is.

Maar vooral m'n man kan haast niet meer wachten tot de baby geboren is! Die heeft voor de komende drie jaar ook al een hele planning wat ie allemaal met de kleine wil gaan doen! :mrgreen:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 19 mei 2007 13:57

bloempie21 schreef:Maar vooral m'n man kan haast niet meer wachten tot de baby geboren is! Die heeft voor de komende drie jaar ook al een hele planning wat ie allemaal met de kleine wil gaan doen! :mrgreen:

Haha, dat vind ik nou echt leuk... :lol: :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 19 mei 2007 14:06

Mooie buik hoor bloempie!! Lekker dat je straks verlof heb, en het 'niet meer werken' went heel erg snel! :wink:

Liefje en TJ: voor jullie gaat het helemaal opschieten, sterkte met de laatste loodjes!

TJ: ik heb ook een tweedehands kinderwagen, maar heb er echt totaal geen spijt van. Vond de nieuwe modellen echt niet lekker rijden en achter deze kan ik heerlijk skaten :P En we betaalden de helft vergeleken met de nieuwe modellen :P (maar hij was dan ook heel weinig gebruikt, alleen de maxi cosi regelmatig, niemand ziet/denkt dat hij niet nieuw is :lol: )

Terug naar “Archief”