BJ schreef:Dan is er dus geen probleem. Want dit is Internet gebruik voor het werk. Dus zeker niet prive.
Heb je het als tweedekamerlid dan wel nodig voor het werk?
Moderator: Moderafo's
BJ schreef:Ja dat lijkt me wel. Als kamerlid moet je denk ik van zoveel mogelijk zaken op de hoogte zijn. En om alles op papier te lezen kost tegenwoordig te veel tijd. Via het Internet kun je veel achtergrondinformatie vinden. En dus ook met de achterban in contact komen. Het lijkt me dus iets waar je wel een bepaalde tijd per week in mag steken.
moppie schreef:laat kees van der staaij het dan doen. Die is er geschikt voor.
Als de persoon die een enkel nummer lager staat het gaat doen schrijf ik me subiet uit op dit forum.
trijntjejohanna schreef:moppie schreef:laat kees van der staaij het dan doen. Die is er geschikt voor.
Als de persoon die een enkel nummer lager staat het gaat doen schrijf ik me subiet uit op dit forum.
waarom?? zijn die niet goed genoeg dan? als zij het standpunt van de partij duidelijk kunnen maken en tijd hebben voor refoweb, dan maakt het toch niet uit op welke plaats die persoon dan staat ...
moppie schreef:BJ schreef:Persoonlijke voorkeuren moet niet mee spelen bij een partijmening lijkt me.
geen persoonlijke voorkeur maar wel ervaring met de betrouwbaardheid.
Kees van Staaij staat ook vrij dicht bij de jongeren denk ik
moppie schreef:trijntjejohanna schreef:moppie schreef:laat kees van der staaij het dan doen. Die is er geschikt voor.
waarom?? zijn die niet goed genoeg dan? als zij het standpunt van de partij duidelijk kunnen maken en tijd hebben voor refoweb, dan maakt het toch niet uit op welke plaats die persoon dan staat ...
Ik heb het niet over personen en niet over nummers maar ik bedoel specifiek 1 persoon. Tuurlijk kunnen anderen dan Kees dat ook
Ja kan ook gewoon lid wordne van een jongerenpartij van een van de christelijke partijen toch? Anders krijg je overal meer van hetzelfde.
ik weet dat perspectief, de jongerenafdeling van Christenunie een forum heeft.
Omega schreef:Ja kan ook gewoon lid wordne van een jongerenpartij van een van de christelijke partijen toch? Anders krijg je overal meer van hetzelfde.
ik weet dat perspectief, de jongerenafdeling van Christenunie een forum heeft.
Voordeel van Refoweb is dat hier kiezers komen van alle christelijke partijen en op het jongerenforum van de CU spreek je vooral voor eigen parochie. Wil je leden/stemmen winnen, dan kun je dat dus beter hier doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten