André R. mengt zich tussen zijn (potentieele)kiezers.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

caprice

Berichtdoor caprice » 05 nov 2003 14:46

BJ schreef:Dan is er dus geen probleem. Want dit is Internet gebruik voor het werk. Dus zeker niet prive.

Heb je het als tweedekamerlid dan wel nodig voor het werk?

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 05 nov 2003 15:16

Ja dat lijkt me wel. Als kamerlid moet je denk ik van zoveel mogelijk zaken op de hoogte zijn. En om alles op papier te lezen kost tegenwoordig te veel tijd. Via het Internet kun je veel achtergrondinformatie vinden. En dus ook met de achterban in contact komen. Het lijkt me dus iets waar je wel een bepaalde tijd per week in mag steken.

caprice

Berichtdoor caprice » 05 nov 2003 15:23

BJ schreef:Ja dat lijkt me wel. Als kamerlid moet je denk ik van zoveel mogelijk zaken op de hoogte zijn. En om alles op papier te lezen kost tegenwoordig te veel tijd. Via het Internet kun je veel achtergrondinformatie vinden. En dus ook met de achterban in contact komen. Het lijkt me dus iets waar je wel een bepaalde tijd per week in mag steken.

Ik denk dat je het dus niet van een tweedekamerlid moet verwachten, dat hij hier gaat discussieren, maar meer van een beleidsmedewerker of zo. (leuk baantje :mrgreen: ). Omdat ze met een tweetal een hele partij moeten vertegenwoordigen zijn ze van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bezet.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 05 nov 2003 17:21

Het lijkt me ook niet nodig om dagelijks mee te praten. Dat doen andere forumers ook niet. En zoals we bij Rouvoet gezien hebben is 1 dag per week heel mooi en goed te doen. De CU is niet met veel meer leden dan de SGP vertegenwoordigd in de kamer. Dus veel verschil in druk zal er niet zijn.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 06 nov 2003 07:16

laat kees van der staaij het dan doen. Die is er geschikt voor.

Als de persoon die een enkel nummer lager staat het gaat doen schrijf ik me subiet uit op dit forum.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 06 nov 2003 08:55

Persoonlijke voorkeuren moet niet mee spelen bij een partijmening lijkt me.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 nov 2003 09:03

moppie schreef:laat kees van der staaij het dan doen. Die is er geschikt voor.

Als de persoon die een enkel nummer lager staat het gaat doen schrijf ik me subiet uit op dit forum.

waarom?? zijn die niet goed genoeg dan? als zij het standpunt van de partij duidelijk kunnen maken en tijd hebben voor refoweb, dan maakt het toch niet uit op welke plaats die persoon dan staat ...

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 06 nov 2003 13:38

BJ schreef:Persoonlijke voorkeuren moet niet mee spelen bij een partijmening lijkt me.

geen persoonlijke voorkeur maar wel ervaring met de betrouwbaardheid.

Kees van Staaij staat ook vrij dicht bij de jongeren denk ik

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 06 nov 2003 13:39

trijntjejohanna schreef:

waarom?? zijn die niet goed genoeg dan? als zij het standpunt van de partij duidelijk kunnen maken en tijd hebben voor refoweb, dan maakt het toch niet uit op welke plaats die persoon dan staat ...

Ik heb het niet over personen en niet over nummers maar ik bedoel specifiek 1 persoon. Tuurlijk kunnen anderen dan Kees dat ook

joris

Berichtdoor joris » 06 nov 2003 14:06

Ja kan ook gewoon lid wordne van een jongerenpartij van een van de christelijke partijen toch? Anders krijg je overal meer van hetzelfde.
ik weet dat perspectief, de jongerenafdeling van Christenunie een forum heeft.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 06 nov 2003 14:37

moppie schreef:
BJ schreef:Persoonlijke voorkeuren moet niet mee spelen bij een partijmening lijkt me.

geen persoonlijke voorkeur maar wel ervaring met de betrouwbaardheid.

Kees van Staaij staat ook vrij dicht bij de jongeren denk ik

Als een persoon lid is van de partij en er werk voor mag doen. Dan neem ik aan dat die door de andere partij leden dan wel betrouwbaar wordt gevonden. En of dat bij andere niet zo is is daarbij niet zo belangrijk. Grote delen van Nederland vinden Balkenende misschien ook niet betrouwbaar, maar hij is wel de MP. Dus als de SGP zou vinden dat deze persoon, vanwie ik niet weet wie het is, op dit forum kan reageren dan lijkt me dat uitstekend.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 nov 2003 16:32

moppie schreef:
trijntjejohanna schreef:

Ik heb het niet over personen en niet over nummers maar ik bedoel specifiek 1 persoon. Tuurlijk kunnen anderen dan Kees dat ook

\
dan snap ik je opmerking niet.......

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 10 nov 2003 10:53

Ja kan ook gewoon lid wordne van een jongerenpartij van een van de christelijke partijen toch? Anders krijg je overal meer van hetzelfde.

Voordeel van Refoweb is dat hier kiezers komen van alle christelijke partijen en op het jongerenforum van de CU spreek je vooral voor eigen parochie. Wil je leden/stemmen winnen, dan kun je dat dus beter hier doen.
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

plurk
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor plurk » 10 nov 2003 21:16

Omega schreef:Voordeel van Refoweb is dat hier kiezers komen van alle christelijke partijen.

Net of er zoveel christelijke partijen bestaan. :?

Inspector Morse
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Inspector Morse » 10 nov 2003 23:09

Omega schreef:

Voordeel van Refoweb is dat hier kiezers komen van alle christelijke partijen en op het jongerenforum van de CU spreek je vooral voor eigen parochie. Wil je leden/stemmen winnen, dan kun je dat dus beter hier doen.

En er komen ook kiezers van niet-Christelijke partijen :lol:
Afbeelding

Terug naar “Archief”