Flappie schreef:Dat zou andersom dus ook gelden, ik neem aan dat je er dan ook mee eens bent dat je ook geen wetten zou moeten maken die dergelijke zaken wél goedkeuren. Dan zou juist jíj op een partij moeten stemmen die dergelijke wetgeving terug wil draaien

Wat ik stem zou jou nog wel eens kunnen verbazen. (misschien wel rechters als rechts, met het gevaar als te veel mensen dat gaan doen ik mijn stemgedrag weer aanpas.) Ik stem liever op een minderheid die voor als nog in mij ogen geen kwaad kan, dan ik stem op een partij waar ik voor mij zelf te veel water bij de wijn moet doen. Niet stemmen doe ik overigens zelden.
Ik zeg niet dat er geen abortuswet mag zijn. Limieten aan aborteren moger er best wel gesteld worden. (denkt hier bij aan een x aantal weken grens.) Al ben ik voor het merendeel tegen abortus vind ik dat ik niet het recht heb, om mijn mening op dat punt aan een ander op te leggen.
Daarbij bevestig het hier onderstaande artikel wel mijn idee waar het gevoel van de islamisering van Nederland deels vandaan komt waaien.
BARNEVELD - Leerlingen van reformatorische scholen staan negatief tegenover allochtonen. Dat meldt RKnieuws.net dinsdag op basis van een ANP-bericht.
Driekwart van de jongeren vindt dat er te veel buitenlanders in Nederland zijn en 11 procent zou zich verzetten tegen de komst van een buurman uit het buitenland, meldt de site.
De cijfers zijn afkomstig van representatief onderzoek onder tweehonderd leerlingen van reformatorische scholen door de jongerenkrant Refl!its, die dinsdag voor het eerst verscheen. In het blad werken het Hoornbeeck College, het landelijke reformatorisch opleidingscentrum voor het middelbaar beroepsonderwijs, het Reformatorisch Dagblad en de Christelijke Hogeschool Ede samen.
Meer dan de helft van de ondervraagden kiest voor de SGP als politieke partij. De ChristenUnie komt met 28,9 procent op de tweede plaats.
Bron:
Refonieuws
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.