The Miraculous Power Of God
Ik weet niet of jullie hier van gehoord hebben, dus ik zal uitleggen wat het is. Het is het onderwerp van een aantal zendingsavonden die gehouden zijn in Utrecht.
Het was geen evangelisatie, er was een pastor uit Nigeria, een uit de Oekraine en een uit Canada.
Ik ben hier naar toe geweest. Wat ik daar heb gezien was echt een miraculous power!
Een van deze pastors heeft deze avond geleidt. Er werden door hem ook duivelen uitgedreven, mensen in een rolstoel kunnen weer lopen, mensen werden van angsten genezen, er was iemand met een tumor en die is genezen en nog meer van dit soort wonderen.
Ik dacht altijd dat zoiets van de duivel was, dat dit in deze tijd niet meer gebeurde en al helemaal niet in Nederland!
Toch is het blijkbaar wel zo...
En ik weet niet wat er met mezelf gebeurde, maar ik moest God prijzen en zegenen. Het ging gewoon vanzelf! En terwijl steeds meer mensen God prijsden en zegenden, gebeurden er steeds meer wonderen! Nu, twee dagen later, voel ik die power, die wonderbaarlijke kracht nog steeds in me! Ik ga maar door, kan bijna niet stoppen met bijbellezen, blijf het liefst de hele dag met en over God praten!
Maar toch is het iets vreemds voor mij. Hebben jullie hier ervaring mee?