Moderator: Moderafo's
maja schreef:Sow -21,4 kilo gaat nog steeds goed..
MissF schreef:maja schreef:Sow -21,4 kilo gaat nog steeds goed..
Wauw, wat goed! Hoe doe je dat eigenlijk?
Ik val geen grammetje meer af. En dat terwijl ik echt niks aan snoep/koek eet, zo min mogelijk hagelslag op mn brood, geen 5 boterhammen meer, maar 2 tussen de middag, netjes groenten, aardappels, vlees.
Beetje om moedeloos van te worden
*Annette* schreef:MissF schreef:maja schreef:Sow -21,4 kilo gaat nog steeds goed..
Ik val geen grammetje meer af. En dat terwijl ik echt niks aan snoep/koek eet, zo min mogelijk hagelslag op mn brood, geen 5 boterhammen meer, maar 2 tussen de middag, netjes groenten, aardappels, vlees.
Ben je niet de enigste. Hier nog zo'n geval.
MissF schreef:*Annette* schreef:MissF schreef:maja schreef:Sow -21,4 kilo gaat nog steeds goed..
Ben je niet de enigste. Hier nog zo'n geval.
Irritant he.
Ik ben een tijd geleden 11 kilo afgevallen, gewoon door geen snoepjes en koekjes meer te eten. En nu helpt het geen ene moer.
Misschien het jojoeffect, waardoor het nu niet meer meteen helpt ofzo
Maar nu sport ik er zelfs bij.
naja, ik ga maar rustig verder
Succes he;)
Roodkapje schreef: 2 boterhammen per dag is veel te weinig, dat is de aanbevolen waarde voor iemand tussen 4 en 12 jaar...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten