Hij gaat meestal niet op mijn stommiteiten in. Hij antwoord dan gewoon niet.
En dan later praten we het meestal wel uit

Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:Zaterdag was ik op bezoek bij mn opa en oma. Mn opa heeft zn doodvonnis gekregen in de vorm van bloedkanker. Er zat meer familie en iedereen sprak met elkaar. Een een paar keer zag ik mijn opa en oma elkaar aankijken, heel lang. Met een blik van verdriet, berusting, blijdschap en heel veel liefde. Zonder woorden communiceerden ze met elkaar. Ik weet al lang dat zij heel veel van elkaar houden na al die jaren nog steeds. DAt ze dat duidelijk laten merken aan elkaar. En dat ze vooral samen de liefde delen voor God hun Vader. Niet alleen tijdens gesprekken maar in heel hun levenswijze getuigen ze daarvan.
Ik zie nog steeds die blik in hun ogen voor me en denk er steeds aan. Ik realiseerde me dat zo'n relatie de enige relatie is die ik zou willen. Samen Gods plan zoeken en Zijn weg volgen al valt dat niet altijd mee. Elkaar zo respecteren en leven als geliefden. En elkaar pas loslaten wanneer de dood komt in het geloof dat het maar tijdelijk is. Zo'n relatie en anders liever niet.
Als het over een onderwerp gaat dat hij boeiend vind, dan kan hij toch ook praten?*Annet* schreef:Praten is erg belangrijk in een relatie, word hier genoemd.
Maar wat als je partner albsoluut geen prater is? Praten meer als "gezeur" ziet, waar meestal meer gezeur en gejank uitkomt. Dus waarom dan praten?
*Annet* schreef:Het gaat hier niet om over koetjes en kalfjes praten maar juist over de dingen die iemand bezig houden, de belangrijkere dingen in het leven.
Dat leek mij eigenlijk wel duidelijk. Iedereen kan toch wel dom ouwehoeren?
@Jo'tje: Sterkte joh de komende periode!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten