Machiavelli schreef:Ah, net zoals oud-katholieken naam christenen zijn?Smurffie schreef:Soort van naam-moslims zijn dat.
Ik ben een naam-christen.
Moderator: Moderafo's
Machiavelli schreef:Ah, net zoals oud-katholieken naam christenen zijn?Smurffie schreef:Soort van naam-moslims zijn dat.
Machiavelli schreef:Dat vind ik helemaal niet interessant. Wel interessant vind ik het gemak waarmee jij en Opti menen te kunnen bepalen wie wel een goede moslim is en wie niet.Smurffie schreef:Ik ben een naam-christen.
Ah, nu ben je zeker beledigt omdat ik zomaar ga bepalen wie wel een goed christen is en niet?Optimatus schreef:Pardon?
Begrijpend en in context lezen is ook zo lastig.Gerdien B. schreef:Ik verkeer sinds een jaar ook af en toe ondert de oud katholieke christenen en zij dragen in de paar keer dat ik ze gezien en gesproken heb veel meer van het christendom uit dan jij hier doet. Hoop dat je irl het wel meer doet
zahra schreef:Aragorn schreef:In Amerika is de paranoia ondertussen ook dermate dat je met een arabisch uiterlijk bij iedere vlucht wel een paar uur vertraging wegens absurde ondervragingen kan incalculeren.
Ik heb ook een Arabisch uiterlijk..tenminste ik word altijd maar voor Marokkaanse aangezien..daarom zei ik ben ook gedeeltelijk Marokkaans,maar dat bedoelde ik niet letterlijk..ben gewoon een kaaskopje![]()
maar af en toe voel ik me wel zo, omdat er dikwijls een Marokkaan in het Marokkaans mij de weg gaat vragen ofzo..best lachen
ja in Amerika heb je toch mensen die op de zwarte lijst staan ofzo..het schijnen er een heleboel te zijn..zelfs Cat Stevens/Yousef Islam staat erop, alleen maar omdat hij vroeger een bekende zanger was, en nu bekeerd is tot de Islam, en vooral Islamitische liederen zingt
Machiavelli schreef:Ah, nu ben je zeker beledigt omdat ik zomaar ga bepalen wie wel een goed christen is en niet?Optimatus schreef:Pardon?
Toch doe ik hetzelfde als jij doet met moslims; namelijk bepalen wie wel goed moslim is en niet, terwijl jij daar helemaal niet over kunt oordelen, evenmin als ik kan oordelen over het christeijk-zijn van oud-katholieken.
Machiavelli schreef:Ah, nu ben je zeker beledigt omdat ik zomaar ga bepalen wie wel een goed christen is en niet?Optimatus schreef:Pardon?
Toch doe ik hetzelfde als jij doet met moslims; namelijk bepalen wie wel goed moslim is en niet, terwijl jij daar helemaal niet over kunt oordelen, evenmin als ik kan oordelen over het christeijk-zijn van oud-katholieken.
Optimatus schreef:Inzake moslims en terrorisme ventileer ik de mening van mij bekende moslims die terrorisme van harte verwerpen (ook als dat in naam van de islam wordt gepleegd).
Maar je beseft toch ook wel dat de mening van die paar moslims die jij kent niet per se representatief voor het geheel van alle moslims? En zelfs als dat zo zou zijn, dan nog is het mogelijk dat zij een verkeerde variant van de Islam aanhangen. En dat de 'ware' Islam terrorisme wel toelaat en terroristen eigenlijk vreselijke goede moslims zijn.Optimatus schreef:Inzake moslims en terrorisme ventileer ik de mening van mij bekende moslims die terrorisme van harte verwerpen (ook als dat in naam van de islam wordt gepleegd).
En nee, ik ben niet beledigd, dat "pardon" was een verzoek om meer uitleg.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 23 gasten