Islamisering van de samenleving?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 14 apr 2007 18:57

Machiavelli schreef:
zahra schreef:en waarom zou een man dat aan willen trekken(travestie is verboden in de Islaam) :roll: en waarom zou je er dan bang voor moeten zijn
Een terrorist bijvoorbeeld?

denk je nu werkelijk dat een mannelijke terrorist een niqaab aantrekt..doe effe normaal zeg :mrgreen:

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 14 apr 2007 19:00

Maar goed veel Christenen staan altijd maar achter Israel en Amerika...terwijl ze amper weten wat er nou allemaal gebeurd, dat vind ik wel jammer

is altijd beter dan achter terroristen te staan. die zich zelf in schoolbussen opblazen.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 14 apr 2007 19:05

johannes1 schreef:
Maar goed veel Christenen staan altijd maar achter Israel en Amerika...terwijl ze amper weten wat er nou allemaal gebeurd, dat vind ik wel jammer

is altijd beter dan achter terroristen te staan. die zich zelf in schoolbussen opblazen.

ja en die Amerikanen dan die Irakese moslim vrouwen verkrachten in de gevangenis(Abu Graib) en de mannen mishandelen en martelen.. de meerderheid zit gewoon onterecht vast

ten eerste had Bush heel Irak niet hoeven aan te vallen

en onderzoek maar eens goed wat er allemaal in Israel gebeurd..de Palestijnen worden daar wel degelijk onderdrukt dat is gewoon een feit..zelf niet moslims weten dit
De Palestijnen zitten allemaal bij elkaar in een kamp gepropt..ze mogen niet werken in Israel, ze mogen amper wat..vind jij dat dan normaal..ik niet hoor

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 14 apr 2007 19:05

Gelukkig zijn er meer keuzemogelijkheden dan Amerika en terroristen, alhoewel Bush ons graag anders zou doen geloven.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 14 apr 2007 19:11

ja en die Amerikanen dan die Irakese moslim vrouwen verkrachten in de gevangenis(Abu Graib) en de mannen mishandelen en martelen.. de meerderheid zit gewoon onterecht vast

voor de amerikanen er waren was het dan goed toeven in irak? gebeurde toen ook niet de vreselijkste dingen? nee ik spreek niet goed als dit door de amerikanen gedaan word. maar vanuit de moslim hoek is altijd al gauw het vingertje gericht naar amerika en israel.

ten eerste had Bush heel Irak niet hoeven aan te vallen

achteraf gezien niet nee. maar dit is makkelijk te zeggen als het al gebeurd is.

en onderzoek maar eens goed wat er allemaal in Israel gebeurd..de Palestijnen worden daar wel degelijk onderdrukt dat is gewoon een feit..zelf niet moslims weten dit
De Palestijnen zitten allemaal bij elkaar in een kamp gepropt..ze mogen niet werken in Israel, ze mogen amper wat..vind jij dat dan normaal..ik niet hoor

de vraag is in hoeverre israel hier schuld aan heeft. waarom word er zo streng gereageerd tegen de palestijnen, zou dit niet komen door al hun aanslagen/ontvoeringen.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 14 apr 2007 19:12

Aragorn schreef:Gelukkig zijn er meer keuzemogelijkheden dan Amerika en terroristen, alhoewel Bush ons graag anders zou doen geloven.

ja dat is zo

Maar als bepaalde moslims terroristen zijn dan is Israel en Bush dit ook

zie deze filmpjes over Palestijnen

http://www.youtube.com/watch?v=SShRR7sI ... ed&search=

http://www.youtube.com/watch?v=zIo6lyP9 ... ed&search=
Laatst gewijzigd door zahra op 14 apr 2007 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 14 apr 2007 19:12

zahra schreef:denk je nu werkelijk dat een mannelijke terrorist een niqaab aantrekt..doe effe normaal zeg :mrgreen:
Dat denk ik inderdaad. Ik vind het niet meer of minder normaal dan een vliegtuig kapen en bomriemen omdoen.

Dit topic gaat niet over Israel en Palestijnen. Als je dat wilt bespreken open je maar een nieuw topic.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 14 apr 2007 19:34

Machiavelli schreef:
Optimatus schreef:Je laat terroristen winnen door er bang voor te zijn.
Maar dat wil niet zeggen dat je er geen maatregelen tegen moet nemen.

Juist. Maar dezer dagen is het vooral

moslim = terrorist

wat de klok slaat. Dat stoort me.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 14 apr 2007 19:40

moslim = terrorist

Nog gekker: buitenlander (Turk, Marokkaan) = moslim = terrorist.

Jammer hoor.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 14 apr 2007 19:47

Tja, maar als je er wat van zegt, word je voor studeerkamerkluizenaar uitgemaakt...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 14 apr 2007 19:56

Optimatus schreef:Tja, maar als je er wat van zegt, word je voor studeerkamerkluizenaar uitgemaakt...

Hm, en wat als een Marktvrouw-die-elke-dinsdag-in-Rotterdam-tussen-de-buitelanders-werkt het zegt? 8)

Overigens heb ik daar nog nooit iets overdreven geks meegemaakt. Eén keer per ongeluk een vals briefje van 50 euro aangepakt in alle drukte. Van een blanke, keurige geklede man.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 14 apr 2007 19:58

Die het vast van een moslim heeft gekregen.

zahra
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zahra » 14 apr 2007 19:59

Smurffie schreef:
moslim = terrorist

Nog gekker: buitenlander (Turk, Marokkaan) = moslim = terrorist.

Jammer hoor.

ja precies, als je alleen al zwart/donkerbruin haar hebt met donkere ogen denken ze zelfs al dat je moslima bent :mrgreen:

Sommige mensen denken altijd maar dat alle Arabisch uitziende mensen moslim zijn, terwijl er genoeg Arabieren Atheist of Christen zijn
In Libanon is de helft zowat Christen als ik het goed heb

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 14 apr 2007 20:01

In Amerika is de paranoia ondertussen ook dermate dat je met een arabisch uiterlijk bij iedere vlucht wel een paar uur vertraging wegens absurde ondervragingen kan incalculeren.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 14 apr 2007 20:02

Dat kan nog wat worden als ik in Afrika met de verkeerde stam omga zeg...

Terug naar “Archief”