ja en die Amerikanen dan die Irakese moslim vrouwen verkrachten in de gevangenis(Abu Graib) en de mannen mishandelen en martelen.. de meerderheid zit gewoon onterecht vast
voor de amerikanen er waren was het dan goed toeven in irak? gebeurde toen ook niet de vreselijkste dingen? nee ik spreek niet goed als dit door de amerikanen gedaan word. maar vanuit de moslim hoek is altijd al gauw het vingertje gericht naar amerika en israel.
ten eerste had Bush heel Irak niet hoeven aan te vallen
achteraf gezien niet nee. maar dit is makkelijk te zeggen als het al gebeurd is.
en onderzoek maar eens goed wat er allemaal in Israel gebeurd..de Palestijnen worden daar wel degelijk onderdrukt dat is gewoon een feit..zelf niet moslims weten dit
De Palestijnen zitten allemaal bij elkaar in een kamp gepropt..ze mogen niet werken in Israel, ze mogen amper wat..vind jij dat dan normaal..ik niet hoor
de vraag is in hoeverre israel hier schuld aan heeft. waarom word er zo streng gereageerd tegen de palestijnen, zou dit niet komen door al hun aanslagen/ontvoeringen.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)