Marnix schreef:Reclames zijn over het algemeen niet "onguur" hoor. Heel af en toe zit er eens een bij waarvan ik denk: Goed, dat kan echt niet.
alles is reclame om ons heen. zelfs het kerkblad her en der.
Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:dorine88 schreef:Maar wat mede-forummers zeggen: Je moet er bewust mee omgaan en als er reclame komt, zap dan even naar een andere zender
Dat moet je juist niet doen!! Want dan weet je dus niet wat je te zien krijgt!
Jo'tje schreef:rosalie83 schreef:dorine88 schreef:Maar wat mede-forummers zeggen: Je moet er bewust mee omgaan en als er reclame komt, zap dan even naar een andere zender
Dat moet je juist niet doen!! Want dan weet je dus niet wat je te zien krijgt!
Ehm ja, maar als dat je niet bevalt zap je toch weer weg?
Jo'tje schreef:Dat is met reclame toch net zo?
Ik vind het een beetje overbeïnvloedbaar klinken eerlijk gezegd.
Als er reclame komt kun je ook wegzappen. Als je de tv net aanzet en hij staat per ongeluk nog op een ander net kun je ook iets zien wat je niet wilde. Dan zap je toch ook weg?
Stel dat je heel erg anti-onderweg naar morgen bent, dan lig je er toch hopelijk niet van wakker dat je daar per ongeluk 2 seconden langs zapt?
Als dat wel zo is dan kun je inderdaad beter dat ding de deur uit doen en alleen nog maar via internet kijken.
Maarja, dan krijg je ook weer reclame vooraf...en die kun je niet skippen.
dorine88 schreef:Het is net hoe iemand er persoonlijk mee omgaat, de één vind het niet erg om 2 sec iets ergs te zien en de ander wel... Maar Rosalie, als je dan hebt gezien dat iemand bijvoorbeeld wordt neergeschoten, zit dat beeld dan een tijd in je hoofd?
dorine88 schreef:Je kunt als er bijv reclame is even naar het casema informatiekanaal zappendaar is gewone muziek en verder niks boeiends op te zien.
dorine88 schreef:Je kunt als er bijv reclame is even naar het casema informatiekanaal zappendaar is gewone muziek en verder niks boeiends op te zien.
Jo'tje schreef:teletekst opzetten, ook een leuke optie
Optimatus schreef:Ik heb een TV omdat er programma's zijn die ik wil zien omdat ik ze leuk vind. Dat lijkt me reden genoeg om zo'n kast in huis te (willen) hebben.
Optimatus schreef:Ik heb een TV omdat er programma's zijn die ik wil zien omdat ik ze leuk vind. Dat lijkt me reden genoeg om zo'n kast in huis te (willen) hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten