Aragorn schreef:Vrouwen die zeggen dat hun moeder hun beste vriendin is zijn eng.
Is ook zo

Je moeder is je moeder hoor

Moderator: Moderafo's
tante-tortel schreef:Aragorn schreef:Vrouwen die zeggen dat hun moeder hun beste vriendin is zijn eng.
Wat is daar eng aan? Waarom vind je dat eng?
*Annet* schreef:Dit is wel weer heel anders als ik altijd begrepen heb van de pil.
Heb ff gegoogled:
Hoe werkt de pil?
Anticonceptie is breed geaccepteerd onder de Nederlandse bevolking. De anticonceptiepil is een zeer betrouwbaar voorbehoedsmiddel. Bij juist gebruik voorkomt de pil in 99,9% van de gevallen zwangerschap. Daarnaast kan de pil om andere redenen worden gebruikt: een onregelmatige en pijnlijke menstruatie kan ermee worden voorkomen, en bij moderne pillen ook puistjes.
Bij (correct) pilgebruik treden de volgende effecten op:
- Remming van de groei van een eicel, waardoor er geen eisprong kan plaatsvinden
- Het slijmvlies van de baarmoedermond wordt dik, stug en daardoor nagenoeg ondoordringbaar voor sperma
- Het slijmvlies van de baarmoederwand verandert, waardoor er vrijwel nooit een eventueel bevruchte eicel kan innestelen
Door deze drieledige werking ontstaat zeer betrouwbare anticonceptie. De anticonceptiepil wordt 21 of 22 dagen per maand geslikt. Daarna volgt een pauzeperiode. Tijdens deze pauzeperiode zal er een onttrekkingsbloeding of menstruatie optreden. Na 6 of 7 dagen, dit hangt af van de soort pil, begint u met een nieuwe strip van 21 of 22 tabletten.
http://www.anti-conceptiepil.nl/informatie.php
Dus omdat jij vind dat je een christelijk huwelijk hebt en de pil slikt, kan de pil in een christelijk huwelijk?-petje af- schreef:@ tante tortel --> ik vind het alleen wat bijzonder dat je zegt dat als die pil dus een abortieve werking heeft het dan niet past in een christelijk huwelijk. Maar ik ben christen mijn man ook dus heb ik een christelijk huwelijk en ik slik de pil dus past de pil in een christelijk huwelijk![]()
ben trouwens wel benieuwd hoe je aan al die info komt...over die cy nog wat...
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 15 gasten