rosalie83 schreef:Op zich snap ik jouw verhaal wel, dat als je heel veel hebt gezien je je realiseert dat er veel niet echt zinvol is. Maar wat ik dan mis in jouw verhaal (en in dit soort verhalen van anderen) is dat er ook zinvolle programma's zijn! Als je een tv hebt hoef je dat zinloze niet te kijken! Er zijn veel actualiteitenprogramma's die absoluut wat toevoegen en zo kan ik nog wel veel meer bedenken. Ben jij het daar dan niet mee eens? Vind jij dat de tv alleen maar zinloos is?
Je maakt een terechte opmerking. Natuurlijk zijn niet alle tv programma's zinloos en er zijn ook programma's waar ik zeker naar kijk of zou kunnen kijken. Het is wel zo dat de hoeveelheid pulp op tv in mijn beleving zo rond de 90% ligt. Via de kabel kan ik zo'n 30 of meer tv-zenders bekijken en dan nog heb ik het gevoel dat ik moet zoeken om iets leuks, zinvols enz. te kunnen bekijken. Wel een verschil met vroeger, toen je met 2 netten al toe kon. Qua kwantiteit is de tv erop vooruitgegaan, qua kwaliteit niet.