Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Verschillende mensen noemen liefde, maar wat is dat eigenlijk??
Acire schreef:Verschillende mensen noemen liefde, maar wat is dat eigenlijk??
Smurffie schreef:Over respect gesproken trouwens; Geen ruzie maken in het bijzijn van visite oid. Ik vind het echt respectloos als stellen elkaar afkraken terwijl de huiskamer vol zit. Een meningsverschil, allah, maar vecht het dan uit als je samen bent. Goed, ik heb geen relatie, maar God behoede me daarvoor, mocht ik die krijgen.
Sommigen doen het ook in een winkel, ik vond dat altijd wel lachen (als verkoper) maar het is natuurlijk redelijk triest.Smurffie schreef:Over respect gesproken trouwens; Geen ruzie maken in het bijzijn van visite oid. Ik vind het echt respectloos als stellen elkaar afkraken terwijl de huiskamer vol zit. Een meningsverschil, allah, maar vecht het dan uit als je samen bent.
Othello schreef:Wat liefde is? Gek genoeg is dat voor elke persoon verschillend.
Ik kan je het boekje De vijf talen van de liefde van Gary Chapman aanbevelen.
Smurffie schreef:Over respect gesproken trouwens; Geen ruzie maken in het bijzijn van visite oid. Ik vind het echt respectloos als stellen elkaar afkraken terwijl de huiskamer vol zit. Een meningsverschil, allah, maar vecht het dan uit als je samen bent. Goed, ik heb geen relatie, maar God behoede me daarvoor, mocht ik die krijgen.
Othello schreef:Wat liefde is? Gek genoeg is dat voor elke persoon verschillend.
Gerdien B. schreef:Smurffie schreef:Over respect gesproken trouwens; Geen ruzie maken in het bijzijn van visite oid. Ik vind het echt respectloos als stellen elkaar afkraken terwijl de huiskamer vol zit. Een meningsverschil, allah, maar vecht het dan uit als je samen bent. Goed, ik heb geen relatie, maar God behoede me daarvoor, mocht ik die krijgen.
Dat is ook iets waar ik me altijd voor probeer te behoeden. Vond het zelf namelijk ook altijd erg als mijn ouders dat bijvoorbeeld deden als we bij anderen waren.
*Annet* schreef:Gerdien B. schreef:Smurffie schreef:Over respect gesproken trouwens; Geen ruzie maken in het bijzijn van visite oid. Ik vind het echt respectloos als stellen elkaar afkraken terwijl de huiskamer vol zit. Een meningsverschil, allah, maar vecht het dan uit als je samen bent. Goed, ik heb geen relatie, maar God behoede me daarvoor, mocht ik die krijgen.
Dat is ook iets waar ik me altijd voor probeer te behoeden. Vond het zelf namelijk ook altijd erg als mijn ouders dat bijvoorbeeld deden als we bij anderen waren.
Iemand uit mijn nabije omgeving kraakt graag zijn vrouw af, maakt niet uit of ze er wel of niet bij is. Dat vind ik pas erg. Of laatst met een verjaardag waar ze niet bij was zit hij tegen zijn moeder en zus alle negatieve kanten van haar te belichten. Van de week had ik hem aan de telefoon klaagt hij over de weinige intimiteit. Nou ja, wat kan ik daar verder mee?
Aragorn schreef:Othello schreef:Wat liefde is? Gek genoeg is dat voor elke persoon verschillend.
Hm, is het niet zo dat liefde universeel (en dus niet voor iedereen verschillend) is, maar iedere persoon het gewoon anders uit?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten