Moderator: Moderafo's
MrSokkie schreef:Caligula schreef:De hoofdzaak van de Islam is het veroveren van de wereld in naam van Allah, en allen die in die wereld leven vrijwillig of gedwongen onderwerpen aan de leer van de Islam.
Wat een grote stierenexcrement. In geloof bestaat geen dwang volgens Mohammed's eigen woorden.
Optimatus schreef:Volgens mij staan er in de bijbel ook minder gezellige passages zoals het verdelgen van Amalek en het wegjagen van volken die in Kanaän wonen. Ik wil niet veel zeggen, maar de etnische zuivering van Kanaän zou heden ten dage tot een Kanaäntribunaal in Den Haag leiden...
De val van Srebrenica en van Jericho...
In de naam van God is het apartsheidsregime in Zuid-Afrika jarenlang gesteund door christenen.
In de naam van God hebben de Spaanse conquistadores eerst alle joden uit Spanje verjaagd en vervolgens Latijns-Amerika geplunderd en vermoord.
In de naam van God zijn er "heksen" en "ketters" verbrand.
In de naam van God zijn er kerken geplunderd en vernield.
In de naam van God zijn talloze misdaden gepleegd.
Veel van dergelijke wantoestanden zijn gedaan op grond van anderhalve regel Schrifttekst.
En er zijn nog steeds mensen die dergelijke zaken goedpraten en tegelijk op de islam inhakken. Ze gaan hun gang maar, maar dergelijke onzin wens ik niet te geloven en degenen die dit geloven wens ik ook niet in mijn huis te ontvangen.
Aragorn schreef:Ik vind het gebolster in de trant van 'mijn religie is lekker beter dan de jouwe' totaal niet interessant en het is ook nog eens offtopic, dus wat mij betreft gaat IchtusDeoGloria dat ergens anders doen.
Optimatus schreef:Volgens mij staan er in de bijbel ook minder gezellige passages zoals het verdelgen van Amalek en het wegjagen van volken die in Kanaän wonen. Ik wil niet veel zeggen, maar de etnische zuivering van Kanaän zou heden ten dage tot een Kanaäntribunaal in Den Haag leiden...
De val van Srebrenica en van Jericho...
In de naam van God is het apartsheidsregime in Zuid-Afrika jarenlang gesteund door christenen.
In de naam van God hebben de Spaanse conquistadores eerst alle joden uit Spanje verjaagd en vervolgens Latijns-Amerika geplunderd en vermoord.
In de naam van God zijn er "heksen" en "ketters" verbrand.
In de naam van God zijn er kerken geplunderd en vernield.
In de naam van God zijn talloze misdaden gepleegd.
Veel van dergelijke wantoestanden zijn gedaan op grond van anderhalve regel Schrifttekst.
En er zijn nog steeds mensen die dergelijke zaken goedpraten en tegelijk op de islam inhakken. Ze gaan hun gang maar, maar dergelijke onzin wens ik niet te geloven en degenen die dit geloven wens ik ook niet in mijn huis te ontvangen.
IchtusDeogloria schreef:Als jouw naam Pinnokkio zou zijn, dan zou je het uiteinde van je eigen neus zien nadat deze een baan om de aarde had gemaakt.
Als er ooit een pseudo-religie heeft bestaan waar dwang het toverwoord is dan wel bij deze mafiareligie:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten