Berichtdoor cornelis » 17 mar 2007 20:02
Hallo allemaal.
Al veertig jaar heb ik al deze kwaal.
Ik had vaak knallende hoofdpijn aan 1 kant van het hoofd met daarbij ook heel vaak misselijk en ook wel overgeven.
Sinds ik ook het middel Selokeen slikt tegen de hoge bloeddruk viel mij op,dat ik minder van die knallende hoofdpijnen met misselijkheid had.
Het bleek,volgens de bijsluiter,dat het ook gegeven wordt aan Migrainne patienten.
Ik gebruikte voor dat bloeddrukmiddel vaak saridons of een middel tegen de Migraine,ben alleen de naam even kwijt.
Wel heb ik nog in huis sneus spuitjes voor de migraine.
Tegenwoordig heb ik zo,n 3 keer per week last van hoofdpijn en neem dan nu Atrotec met twee paracetemol in,en mocht dit niet helemaal helpen,dan neem ik na zo,n vijf uur een Ibrofen 600 met twee paracemol.
Gelukkig mag ik als ik weer hoofdpijn heeft van mijn baas later op het werk komen.
En heb ook toestemming om mijn hoofd regelmatig onder de koude kraan te houden.
Ik ben tussen door wel eens met Selokeen gestopt,inverb plastabletten voor de hoge bloeddruk,maar al snel kwammen de knallende hoofdpijnen terug.
Dus snel de huisarts gebeld of ik weer de Selokeen mocht,omdat de hoofdpijnen weer terug was.
Alweer snel ging het beter.
Vorig jaar heb ik nog wel een flinke hoofdpijn aanval gehad met heel veel overgeven,toen lag ik weer als vroeger te kruipen van de pijn in bed.een arts zei eens tegen mij,als je hoofdpijn heb,dan moet je plat.
En dat doe ik maar al te graag,want door de hoofdpijn is de concentratie op een laag pijl.
En ben ik ook vaak erg tegen de draad in,terwijl ik normaal zo niet ben.
Ja,dat was een heel verhaal,maar gelukkig zijn er tegenwoordig goede medicijnen.
En ja,stres is hierbij uit de boze.
Als,ik het daardoor heb,omdat ik mij erg erg druk over iets heeft gemaakt dan kan ik soms beter gewoon een lage dosering valium slikken,want de Atrotec is slecht voor mijn lever en maag,en die helpen dan ook niet bij stres.
En dat kan alleen als ik thuis ben.
Zo ik hoop dat jullie er wat wat aan hebben.
Met vr gr Cornelis