Moderator: Moderafo's
Een heel verhaal, maar het komt er dus op neer dat je volgens de wet per week recht hebt op 36 uur aaneengesloten rusttijd of op 60 aaneengesloten uren in 9 dagen. Mogelijk geeft de CAO nog meer aanvullingen.De werkgever organiseert de arbeid zodanig, dat de werknemer van 18 jaar of ouder een onafgebroken rusttijd heeft van hetzij ten minste 36 uren in elke aaneengesloten tijdruimte van 7 maal 24 uren, hetzij ten minste 60 uren in elke aaneengesloten tijdruimte van 9 maal 24 uren welke rusttijd éénmaal in elke periode van 5 achtereenvolgende weken mag worden bekort tot 32 uren.
Wat vervelend!meissie88 schreef:*zucht* vorige week 15 (open) sollicitaties gestuurd, voor BBL-opleiding tot verzorgende, of als ze daar geen plek voor hebben, voor helpende(dat diploma hoop ik in juli te halen)...7 brieven terug...geen van allen hebben ze plek ofzow...
L'être extraterrestre schreef:Wat vervelend!meissie88 schreef:*zucht* vorige week 15 (open) sollicitaties gestuurd, voor BBL-opleiding tot verzorgende, of als ze daar geen plek voor hebben, voor helpende(dat diploma hoop ik in juli te halen)...7 brieven terug...geen van allen hebben ze plek ofzow...
Ik hoop in augustus met de BBL opleiding verpleegkundige te beginnen (MBO) en heb gesolliciteerd bij het LUMC. Mag binnenkort op sollicitatiegesprek komen/ (ben de exacte datum kwijt, ze belden me op terwijl ik aan het werk was en heb dat briefje ergens neergelegd maar weet niet meer waar dus moet nog terugbellen, béétje slordig) en moet nog een sollicitatiebrief de deur uit doen maar ik heb zo'n hekel aan die dingen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten