MissF schreef:trijntjejohanna schreef:Funlover schreef:Kom op liefje, ik zou het ook niet willen weten. Toch veel leuker als je het pas ziet bij de geboorte...!!
waarom is dat leuker?
Ik weet ook niet zo wat ik zou doen. Of ik het wil weten als het zover komt. Het lijkt mij juist wel heel handig om het te weten, vooral bij een eerste kindje. Dan kun je je babykamer er op aanpassen, kleertjes erop aanpassen. Vooral bij zo'n eerste komen er kleertjes zat binnen, denk ik, dus lijkt het mij handig om zoiets te weten.
Maargoed, ik heb geen recht van spreken
wij hebben nu dus beide gehad.. en ik moet zeggen dat ik niet het ene leuker vind als het andere... bij Milan hebben we de babykamer gewoon neutraal gehouden en de eerste kleertjes die we gekocht hadden ook.. alhoewel ik achteraf gezien toch wel dingne heb gekocht die meer voor jongens waren... (toen de huisarts het 1e pakje zag, zei hij als het een miesje wordt, dan trek je het wat anders aan toch

nu weten we dat het een jongen wordt.. we maken er ook geen geheim van.. om het te weten heeft ook wel wat.. je weet nu dat je veel van dezelfde kleertjes weer kan gebruiken.. je kunt de babykamer er op af stemmen (nu kan dat van ons trouwens voor zowel een meisje als jongen, maar als we wisten dat het een meisje zou worden, dan was het knalroze geowrden allemaal