Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Smurffie schreef:Aragorn schreef:Ho! Met dát soort sentimenten wens ik dan weer niet geassocieerd te worden!![]()
Ik cónfronteerde je er alleen maar mee!Wie zegt dat het op jou van toepassing is
![]()
Nou, als jij zegt dat je je óók weleens afvraagt of je het beste af bent als huismoedertje suggereer je toch een beetje dat ik me dat ook af zou vragen..
André schreef:Btw, je zou een keer een weekendje kunnen 'proef draaien' ik zal voor het gemak mn kinderen geen vriendjes en vriendinnetjes laten uitnodigen, wie weet ben je in 1 weekend 'bekeerd'. Zelf in te vullen of dit positief is of negatief, enzo
pol schreef:Vorige week was er trouwens op tv met journaal of netwerk dat er weinig adoptiekinderen meer zijn. De meeste landen proberen de kinderen "binnenlands" onder te brengen bij adoptiegezinnen. Die vrouw van die vereniging vertelde nog dat als mensen nu aanmelden voor adoptie ze waarschijnlijk te laat waren.
windekind schreef:Stel je voor dat ze op mij lijken qua karakter, en gun je kinderen zo'n verrotte wereld, kun je ze dat aandoen? En over de bevalling nog niet gesproken.Acire schreef: een verschrikking
Kinderen vind ik leuk, hoe vervelender hoe leuker wat mij betreft (jongetjes van tien-elf jaar: geweldig!), maar eigen kinderen.. neuh.
*Annet* schreef:zo ernstig heb ik er eigenlijk nooit over nagedacht.
Lalage schreef:Tja, dan moet je zelf wel een stevig geloof hebben of vind je van niet?
Aragorn schreef:Lalage schreef:Tja, dan moet je zelf wel een stevig geloof hebben of vind je van niet?
Nouja, ik vind het wel een argument. Als mensen als jij en ik kinderen krijgen gaan die hoogstwaarschijnlijk wel tot de happy few der wereldbevolking horen: hogeropgeleid, welvarend en je kunt ze kansen en waarden meegeven die veel kinderen op deze aardbol moeten missen. Natuurlijk kan er nog van alles misgaan, maar het is wel zo dat zij veel meer in staat zullen zijn van deze wereld iets te maken dan de meeste andere kinderen.
Aragorn schreef:Lalage schreef:Tja, dan moet je zelf wel een stevig geloof hebben of vind je van niet?
Nouja, ik vind het wel een argument. Als mensen als jij en ik kinderen krijgen gaan die hoogstwaarschijnlijk wel tot de happy few der wereldbevolking horen: hogeropgeleid, welvarend en je kunt ze kansen en waarden meegeven die veel kinderen op deze aardbol moeten missen. Natuurlijk kan er nog van alles misgaan, maar het is wel zo dat zij veel meer in staat zullen zijn van deze wereld iets te maken dan de meeste andere kinderen.
Lalage schreef:Aragorn schreef:Lalage schreef:Tja, dan moet je zelf wel een stevig geloof hebben of vind je van niet?
Nu heb je toch niets over geloof gezegd, ik heb het dus over het christelijk geloof.
mw schreef:Lalage schreef:Tja, dan moet je zelf wel een stevig geloof hebben of vind je van niet?
waarom?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten