Second Life, een 'digitale 3D wereld'.
Wat vinden jullie daar nou van?
Moderator: Moderafo's
Cisca schreef:Dat is toch echt iets heel anders, de opzet is, om er rijk van te worden, die opzet heeft RW niet en Muizenlust ook niet![]()
Muizenlusters komen regelmatig bij me, Second Life'ers heb je verder niets aan
Daar heb je geen normaal menselijk contact mee
Aragorn schreef:Ik ben ook nooit voor de persoonlijke contacten op Refoweb gegaan en had in eerste instantie niets met andere deelnemers. Maar ook als dat altijd zo zou zijn gebleven zou dat geen enkel probleem zijn en niets ten nadele van RW betekenen.
Cisca schreef:Aragorn schreef:Ik ben ook nooit voor de persoonlijke contacten op Refoweb gegaan en had in eerste instantie niets met andere deelnemers. Maar ook als dat altijd zo zou zijn gebleven zou dat geen enkel probleem zijn en niets ten nadele van RW betekenen.
Ik ook niet, 'k ben hier zelfs onder valse voorwendselen door iemand hiernaar toe gehaald, in het begin heb ik ook heel weinig gepost, op een bepaald moment liep het gewoon zo, dat ik een stel fijne mensen leerde kennen, is toch niets mis mee, ben er best blij mee kan ik zeggen, het is altijd fijn om goede contacten te hebben.
Aragorn schreef:Natuurlijk zijn er ook weer uitwassen en kun je er verslaafd aan raken waardoor je irl-contacten eronder gaan lijden, maar dat betekent niet dat heel SL uit den boze is.
Cisca schreef:'k Heb er iets over gezien in een programma, echt sneu als je zo moet leven om contacten te hebben, de eigenaar wordt er wel behoorlijk rijk van, jammer van je geld en je energie, kun je naar mijn idee beter voor iets anders inzetten.
MrSokkie schreef:Wat maakt het uit hoe je je contacten onderhoud? En dat de eigenaar er rijk van wordt lijkt me helemaal een non-argument (jaloers Cisca?, lijkt me namelijk helemaal niet bij jou passen).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten