Moderator: Moderafo's
bloempie21 schreef:Mooie buik hoor TJ! Leuke kleding trouwens!
Hoe vind je het dat je een week eerder uitgerekend bent?
Je wilde tenslotte een paar dagen over tijd lopen om bij de bruiloft te zijn.
bloempie21 schreef:
De echo was trouwens goed! Onze ZOON!!!![]()
![]()
lag heerlijk onder in mijn buik met zijn voeten over zijn hoofd getrokken te genieten en onze kant op te kijken.
![]()
Aangezien zo ver onderin niet goed zichtbaar is voor de echo en de kleine niet van plan was om ergens anders naar toe te zwemmen, werd het bed waar ik op lag aan de hoofdkant naar beneden geklapt. De echografiste hoopte dat ie daardoor meer boven in mijn buik zou komen te liggen.
Ze gaf wel aan dat de meeste baby's dat niet zo leuk vinden.
Wij daarna op het scherm kijken... Kijkt ie recht in de camera (of hoe noem je zo'n ding) met z'n duim opgestoken!![]()
Alles is gelukkig goed! Bijzonder zeg, om het hartje te zien met de 4 hartkamers en twee goed functionerende hartkleppen! En de aorta die klopte... Geweldig!
Ik ga zo ff de dvd bekijken. Heerlijk om onze vent op die manier steeds te kunnen zien!
En natuurlijk kan ik het niet laten om vandaag even een stel echte jongenskleding te kopen...
rosekapje schreef:
TrijntjeJohanna, lijkt me heerlijk als je toch iets verder blijkt te zijn, hoef je iets minder lang te wachten op de geboorte. Als Maarten nou 1 of twee weken eerder komt, kan je toch ook wel naar de bruiloft van je broer?
liefje schreef:ooooooooooh jullie weten allemaal al wat het gaat worden, jullie maken mij nu ook wel nieuwschierig wat wij krijgen, maar ik wil het toch echt niet weten, alhoewel stiekempjes wel, je bent nu op dezelfde datum als mij uitgerekend trijntjejohanna....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten