Zwanger deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 mar 2007 18:08

Milan wees vanavond naar mn buik en zei: 'Maart' :lol: :lol:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 07 mar 2007 20:34

je buik is nu meer in proporties denk als een paar weken geleden? Heb het idee dat je niet zo heel veel gegroeid ben in vergelijk met die foto's van een tijdje terug.

En die Milan heeft een lekker krullenkoppie. Hij lijkt van opzij wel wat op Danny maar zijn krullen zijn er bijna uit. Alleen met gel kunnen we er nog wat indraaien.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 mar 2007 10:19

Stoere buik TJ!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 08 mar 2007 11:05

Mooie buik hoor TJ! Leuke kleding trouwens!
Hoe vind je het dat je een week eerder uitgerekend bent?
Je wilde tenslotte een paar dagen over tijd lopen om bij de bruiloft te zijn.

@rosekapje: Fijn dat alles goed is met jullie kindje! Slik je wel al iets om je hb te verhogen?

De echo was trouwens goed! Onze ZOON!!! :D :D :D lag heerlijk onder in mijn buik met zijn voeten over zijn hoofd getrokken te genieten en onze kant op te kijken. 8)
Aangezien zo ver onderin niet goed zichtbaar is voor de echo en de kleine niet van plan was om ergens anders naar toe te zwemmen, werd het bed waar ik op lag aan de hoofdkant naar beneden geklapt. De echografiste hoopte dat ie daardoor meer boven in mijn buik zou komen te liggen.
Ze gaf wel aan dat de meeste baby's dat niet zo leuk vinden.
Wij daarna op het scherm kijken... Kijkt ie recht in de camera (of hoe noem je zo'n ding) met z'n duim opgestoken! :lol:
Alles is gelukkig goed! Bijzonder zeg, om het hartje te zien met de 4 hartkamers en twee goed functionerende hartkleppen! En de aorta die klopte... Geweldig!
Ik ga zo ff de dvd bekijken. Heerlijk om onze vent op die manier steeds te kunnen zien!
En natuurlijk kan ik het niet laten om vandaag even een stel echte jongenskleding te kopen... :mrgreen:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 mar 2007 11:29

bloempie21 schreef:Mooie buik hoor TJ! Leuke kleding trouwens!
Hoe vind je het dat je een week eerder uitgerekend bent?
Je wilde tenslotte een paar dagen over tijd lopen om bij de bruiloft te zijn.

de gezondheid van "maarten" gaat natuurlijk voor de aanwezigheid bij de trouwerij van mn broer! en ja daarom is het beter om de datum te vervroegen.. en dan maar hopen om met 37 week te bevallen :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 mar 2007 11:31

bloempie21 schreef:
De echo was trouwens goed! Onze ZOON!!! :D :D :D lag heerlijk onder in mijn buik met zijn voeten over zijn hoofd getrokken te genieten en onze kant op te kijken. 8)
Aangezien zo ver onderin niet goed zichtbaar is voor de echo en de kleine niet van plan was om ergens anders naar toe te zwemmen, werd het bed waar ik op lag aan de hoofdkant naar beneden geklapt. De echografiste hoopte dat ie daardoor meer boven in mijn buik zou komen te liggen.
Ze gaf wel aan dat de meeste baby's dat niet zo leuk vinden.
Wij daarna op het scherm kijken... Kijkt ie recht in de camera (of hoe noem je zo'n ding) met z'n duim opgestoken! :lol:
Alles is gelukkig goed! Bijzonder zeg, om het hartje te zien met de 4 hartkamers en twee goed functionerende hartkleppen! En de aorta die klopte... Geweldig!
Ik ga zo ff de dvd bekijken. Heerlijk om onze vent op die manier steeds te kunnen zien!
En natuurlijk kan ik het niet laten om vandaag even een stel echte jongenskleding te kopen... :mrgreen:

wat leuk dat jullie ook een zoon krijgen!!!!! leuk he zon echo! bij milan hebben we dat niet gehad en was de laatste echo met 14 week..
kan me voorstellen dat je vandaag lekker gaat shoppen.. ik ben ook al aan het shoppen geweest.. iki wil natuurlijk ook wat andere kleertjes voor " maarten"... (stiekem vind ik het jammer dat het geen meisje is, want dan had ik een hele nieuwe garderobe moeten aanschaffen :mrgreen: )

"maarten" ligt trouwens nog overdwars.. zn hoofdje ligt in mn linkerzij en zn kontje in mn rechterzij en dan de voetjes onderin mn buik

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 08 mar 2007 12:56

Nou, ik hoop voor je dat je mooi op tijd (of iets te vroeg) bevalt!
Maar je hebt grote kans dat ze jou niet te lang over tijd laten lopen.

Ligt Maarten meestal zo of draait hij nog regelmatig?
Onze kleine ligt vaak onderin en op de echo lag hij met het hoofd omlaag.
Aangezien ik vaak de voetjes bovenin voel, vind hij op de kop blijkbaar een prettige houding. Hopen dat ie er over 10 weken nog zo over denkt... 8)

Wat betreft die nieuwe garderobe kun je voor maarten natuurlijk het excuus gebruiken, dat je alleen kleding van de laatste mode wil of dat je geen kopie van milan wil. :mrgreen: Shoppen maar! :P
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 08 mar 2007 14:31

He, Bloempie wat leuk joh, een jongen is echt erg leuk 8) lekker stoere kleertjes kopen :wink:
Fijn dat alles goed lijkt met jullie kleine.
ik slik al wel wat voor mijn hb, maar aan de ijzer ben ik nog niet, wil ik liever niet, maar ben bang dat ik er niet aan ontkom.
over een goede week hebben wij ook een echo, ben benieuwd of onze kleine ook een jongen is :wink:

TrijntjeJohanna, lijkt me heerlijk als je toch iets verder blijkt te zijn, hoef je iets minder lang te wachten op de geboorte. Als Maarten nou 1 of twee weken eerder komt, kan je toch ook wel naar de bruiloft van je broer?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 mar 2007 14:50

ooooooooooh jullie weten allemaal al wat het gaat worden, jullie maken mij nu ook wel nieuwschierig wat wij krijgen, maar ik wil het toch echt niet weten, alhoewel stiekempjes wel, je bent nu op dezelfde datum als mij uitgerekend trijntjejohanna....

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 mar 2007 16:25

rosekapje schreef:
TrijntjeJohanna, lijkt me heerlijk als je toch iets verder blijkt te zijn, hoef je iets minder lang te wachten op de geboorte. Als Maarten nou 1 of twee weken eerder komt, kan je toch ook wel naar de bruiloft van je broer?

ja ik vind het ook wel lekker! ben het zwanger soms wel zat.. :mrgreen:

hoopte ik op eerst wat te laat bevallen.. laat de baby nu maar te vroeg komen :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 08 mar 2007 16:31

liefje schreef:ooooooooooh jullie weten allemaal al wat het gaat worden, jullie maken mij nu ook wel nieuwschierig wat wij krijgen, maar ik wil het toch echt niet weten, alhoewel stiekempjes wel, je bent nu op dezelfde datum als mij uitgerekend trijntjejohanna....

wij weten ook niet wat het word hoor :) We zijn er ook nog niet uit of we het willen weten of niet.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 mar 2007 16:33

liefje schreef: je bent nu op dezelfde datum als mij uitgerekend trijntjejohanna....

ben benieuwd wie er eerder bevalt :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 08 mar 2007 16:34

trijntjejohanna schreef:
liefje schreef: je bent nu op dezelfde datum als mij uitgerekend trijntjejohanna....

ben benieuwd wie er eerder bevalt :mrgreen:

kun je hier geen poll van maken?? :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 mar 2007 16:35

:lol: :lol: :lol:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 mar 2007 18:33

ik zal aan de verloskundige vragen of ze nog een keer goed wil voelen...volgens mij ben ik ook 2 weken verder :lol: :lol: :lol:

lijkt me een spannende wedstrijd TJ jij weet wat je kan verwachten ik niet... :oops:

Terug naar “Archief”