Gebedstopic

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 mar 2007 22:55

Vanmiddag is er in Staphorst een meisje van bijna 15 jaar verongelukt. Zij zat op de Pieter Zandt (sg).

Ook hiervoor gebed voor de familie en nabestaanden.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 06 mar 2007 23:31

Wat erg allemaal zeg!

In 2 weken tijd zijn er zoveel jongeren omgekomen... 15, 15, 15, 17 jaar.
Er zijn geen woorden voor....
Afbeelding

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 07 mar 2007 15:48

Evelien schreef:Vanmiddag is er in Staphorst een meisje van bijna 15 jaar verongelukt. Zij zat op de Pieter Zandt (sg).

khoorde t vanochtend ja.. kreeg kippenvel ervan., velen van de nevenvestiging Urk kenden haar (vant niveau gl/tl)

ik bid voor ze.. Enig idee hoe het met haar broer is? Al buiten levensgevaar?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 mar 2007 16:52

GeeruQu schreef:
Evelien schreef:Vanmiddag is er in Staphorst een meisje van bijna 15 jaar verongelukt. Zij zat op de Pieter Zandt (sg).

khoorde t vanochtend ja.. kreeg kippenvel ervan., velen van de nevenvestiging Urk kenden haar (vant niveau gl/tl)

ja. heeel erg zoiets!!!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 07 mar 2007 21:27

GeeruQu schreef:

Hij is buiten levensgevaar maar ze houden/hielden hem nog slapende. Voor zo ver ik weet heeft hij een bekkenfractuur en anders nog veel gebroken.

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 08 mar 2007 13:36

Memmem schreef:Hij is buiten levensgevaar maar ze houden/hielden hem nog slapende. Voor zo ver ik weet heeft hij een bekkenfractuur en anders nog veel gebroken.

Oke, dankje..
kBid, ook voor hem, want als hij hoort dat zijn zusje gestorven is zal hij wel getraumatiseerd zijn..

freek

Berichtdoor freek » 12 mar 2007 12:21

TKF schreef:De vlag hangt weer halfstok...

Gisteravond is er een 15-jarige leerling van onze school op een dieptragische wijze om het leven gekomen...

Gebed gevraagd voor de familie, de 'school' en betrokkenen, zeker ook met de achtergronden er van...

http://pr.gomarus.nl/Page/sp11/ml1/from ... Index.html

Ik herhaal de oproep. Het is zo verdrietig, zo ongekend pijnlijk, harverscheurend... Voor de familie in het bijzonder voortdurend gebed gevraagd!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 21 mar 2007 18:29

Willen jullie bidden voor Marnix? (de topicstarter ;))
Er is het één en ander mis in zijn rug. Hoe of wat precies is nog niet bekend, dus dat is nog even spannend. Zitten is lastig, etc.
Nu twee dagen niet gewerkt, maar het is te hopen dat 'ie dat wel weer op kan gaan pakken.
Het zou tof zijn als jullie mee willen bidden voor genezing en snel duidelijkheid plus be/afhandeling!

(hmm, ik heb hier geen toestemming voor gevraagd ofzo, maar bidden kan nooit kwaad lijkt me 8) )
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 21 mar 2007 23:34

Ehm, het zeg maar de scheiding van rug en billen zeg maar, bij het stuitje. Daar zitten vrij grote zwellingen en die zijn ook nog eens gaan ontsteken. Erg pijnlijk, kan niet werken, niet lang achter elkaar zitten. Moet 2x per dag in bad en binnenkort naar de chirurg die gaat kijken of het vanzelf weg moet gaan of dat hij een handje moet helpen.

Allemaal erg lekker en erg onprettig, maar goed... gebed is altijd welkom, dat heb je goed gezien Jo.

Oh en je doet wel vaker dingen zonder mijn toestemming, dat ben ik wel gewend inmiddels. 8)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

schwesterchen
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor schwesterchen » 25 mar 2007 22:06

willen jullie bidden voor:

- meisje dat ik ken, ze is opgenomen op psych. afdeling vh ziekenhuis

- mij (k ben erg moe, nog niet genoeg uitgerust van vorige week, en zie er dan ook erg tegenop om morgen weer aan t werk te gaan :? zit btje in n spiraal)
Ik zal u niet begeven en Ik zal u niet verlaten!

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 25 mar 2007 22:49

schwesterchen schreef:willen jullie bidden voor:

- meisje dat ik ken, ze is opgenomen op psych. afdeling vh ziekenhuis

- mij (k ben erg moe, nog niet genoeg uitgerust van vorige week, en zie er dan ook erg tegenop om morgen weer aan t werk te gaan :? zit btje in n spiraal)

Naast dat er voor je gebeden wordt: Zie ook je eigen onderschrift! Rijke belofte, toch?
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 26 mar 2007 10:50

Lijkt me inderdad vrij lastig en pijnlijk Marnix.

Ik zal voor je bidden.

schwesterchen: Ik zal voor jouw en je bekende bidden.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 mar 2007 17:02

Marnix update:
Eerst zou hij 2 weken moeten wachten tot hij naar de chirurg kon. Helaas ging het er de afgelopen dagen niet beter op. Hij kon eigenlijk helemaal niet meer zitten, dus het was liggen of staan.
Gelukkig kon hij via via vanochtend al terecht bij de chirurg.
Vandaag wordt hij nog geopereerd, misschien is 'ie net geopereerd, dat weet ik niet precies.
Het is dus een abces wat ze weg gaan halen, dan een paar dagen rust en daarna wat nader onderzoek over hoe het komt en wat er verder nog voor behandeling zal moeten volgen.
Nog wel even spannend dus.
Dus danken dat er zo snel wat kon gebeuren :)
En blijven bidden voor de operatie en het vervolg...
pobody's nerfect

cornelis
Kapitein
Kapitein

Gebeds topick.

Berichtdoor cornelis » 26 mar 2007 19:54

Hallo.

Daar ben ik weer.
Deze week is voor ons weer een spannende week.
Want mijn vrouw moet o,a deze week weer een skan ondergaan,om te zien of er uitzaaiingen zijn.
Natuurlijk heb ik zelf ook al bij God gesmeekt of er a,u,b geen kanker aanwezig is.
Maar a,u,b willen jullie ook hiervoor bidden.
Gisteren hebben we een doopdienst meegemaakt in een Parousia Gemeente.
Het was een heel indrukwekkende dienst.
Er waren 8 dopelingen.
Ook zij hebben jullie gebed nodig,om stand te kunnen houden in de verleidingen van satan.
Onder de dopelingen was ook onze dochter,want ze wil graag Jezus volgen
Met deze wens zijn we zielsgelukkig.
Iets beter is toch niet te wensen,daar mee is er ook reden om te danken.
Dit wilde ik even kwijt

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 mar 2007 23:15

ik leef met je mee en zal ervoor bidden.

Oh en ik heb de operatie overleefd. :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “[Religie] - Algemeen”