Vanmiddag is er in Staphorst een meisje van bijna 15 jaar verongelukt. Zij zat op de Pieter Zandt (sg).
Ook hiervoor gebed voor de familie en nabestaanden.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Evelien schreef:Vanmiddag is er in Staphorst een meisje van bijna 15 jaar verongelukt. Zij zat op de Pieter Zandt (sg).
GeeruQu schreef:Evelien schreef:Vanmiddag is er in Staphorst een meisje van bijna 15 jaar verongelukt. Zij zat op de Pieter Zandt (sg).
khoorde t vanochtend ja.. kreeg kippenvel ervan., velen van de nevenvestiging Urk kenden haar (vant niveau gl/tl)
ik bid voor ze.. Enig idee hoe het met haar broer is? Al buiten levensgevaar?
GeeruQu schreef:Evelien schreef:Vanmiddag is er in Staphorst een meisje van bijna 15 jaar verongelukt. Zij zat op de Pieter Zandt (sg).
khoorde t vanochtend ja.. kreeg kippenvel ervan., velen van de nevenvestiging Urk kenden haar (vant niveau gl/tl)
ik bid voor ze.. Enig idee hoe het met haar broer is? Al buiten levensgevaar?
TKF schreef:De vlag hangt weer halfstok...
Gisteravond is er een 15-jarige leerling van onze school op een dieptragische wijze om het leven gekomen...
Gebed gevraagd voor de familie, de 'school' en betrokkenen, zeker ook met de achtergronden er van...
http://pr.gomarus.nl/Page/sp11/ml1/from ... Index.html
schwesterchen schreef:willen jullie bidden voor:
- meisje dat ik ken, ze is opgenomen op psych. afdeling vh ziekenhuis
- mij (k ben erg moe, nog niet genoeg uitgerust van vorige week, en zie er dan ook erg tegenop om morgen weer aan t werk te gaanzit btje in n spiraal)
Terug naar “[Religie] - Algemeen”
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten