Moderator: Moderafo's
Technico schreef:Aragorn schreef:Nou, ik heb in mijn voorlaatste post in dit topic al een aardige aanzet gegeven dunkt me.
Jep, ik heb erover nagedacht, en ik denk dat het anyhow beter is een permanent gesloten bantopic te openen. Daarbij heb ik even nagedacht over het feit dat mensen 'publiekelijk te schande staan'.
jip_86 schreef:Het argument van de schandpaal is opzich het probleem van de gebruiker zelf natuurlijk, hij/zij heeft zich zelf misdragen en moet dan ook maar voor de gevolgen opdraaien. Nu heb ik echt een beetje het idee dat Aragorn de martelaar is die weer binnengehaald word. Puur omdat er zo'n discussie over is ontstaan.
mw schreef:sjongesjonge wat een een enorm gezeik over een ban. Iedereen is rep en roer omdat 2 personen niet op refoweb kunnen/konden. Misschien is het eens nuttig om er over na te denken wat die 2 personen voor refoweb betekenen. Het enige wat ik van hen zie is negatieve, in de grond trappende kritiek, ongenuanceerde reacties geven in (meestal serieuze) topics. I.p.v. dat die 2 gewezen worden op hun babygedrag op dit forum word het door enkele forummers toegejuicht.
Dat de refowebleiding ook nog van alle kanten kritiek krijgt vind ik helemaal raar. De leiding is in mijn ogen niet verplicht verantwoording van hun daden af te leggen t.o. ons. Ze doen het toch immers nooit goed... er zijn altijd wel personen die kritiek hebben (en de gebande personen staan altijd vooraan met hun kritiek)
Tipje voor de gebanden: laat zien dat de commotie rond jullie ban het waard was en geef eens positieve bijdragen aan dit forum
*zo mn gal is weer gespuwd*
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 76 gasten