Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 05 mar 2007 04:25

Misschien hoeft het van hem wel niet meer 8)

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 05 mar 2007 10:35

Ik denk dat hij later dan Ara een ban gekregen heeft en iets meer protest over de mail aan Henk heeft laten horen, dus dat verklaart denk ik zijn afwezigheid wel.. hij kan er i.i.g. niet op :wink:
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 05 mar 2007 11:31

als alle criticasters op de oa de bannelingen of de leiding van RW zich eens druk gingen maken en tijd besteden aan mensen die echt aandacht behoeven...

ga ouwe mensen helpen met boodschappen doen of zo :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 05 mar 2007 12:51

columbus schreef:ga ouwe mensen helpen met boodschappen doen of zo :wink:

Slim plan, wie doet mijn boodschappen? :|

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 mar 2007 13:02

Cisca schreef:Waar blijft Raaf?

in zijn vel denk ik..... mis je hem zo? (a).

Cisca

Berichtdoor Cisca » 05 mar 2007 13:08

Ja best wel :)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 05 mar 2007 15:05

Cisca schreef:Ja best wel :)

Ik ook, ik ook.

@Columbus: wie zegt dat ik oude mensen niet help met hun boodschappen? 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2007 15:54

Technico schreef:
Aragorn schreef:Nou, ik heb in mijn voorlaatste post in dit topic al een aardige aanzet gegeven dunkt me. :wink:

Jep, ik heb erover nagedacht, en ik denk dat het anyhow beter is een permanent gesloten bantopic te openen. Daarbij heb ik even nagedacht over het feit dat mensen 'publiekelijk te schande staan'.

Dat 'publiekelijke te schande staan' was natuurlijk ook flauwekul van henkie. Mij interesseert het in ieder geval helemaal niets of de hele wereld weet dat ik een RW-ban heb en ik ervaar het niet als een schande om het slachtoffer te zijn van dit wanbeleid.

jip_86 schreef:Het argument van de schandpaal is opzich het probleem van de gebruiker zelf natuurlijk, hij/zij heeft zich zelf misdragen en moet dan ook maar voor de gevolgen opdraaien. Nu heb ik echt een beetje het idee dat Aragorn de martelaar is die weer binnengehaald word. Puur omdat er zo'n discussie over is ontstaan.

Ha, ik begin me idd bijna een martelaar te voelen. :mrgreen: Overigens is het belachelijk dat raaf er nog niet op kan (hij is sowieso om een futiele reden geband, maar dat terzijde), wat daar de reden ook voor moge zijn. Een ban hoort een van tevoren bepaalde tijdsduur te hebben en niet afhankelijk te zijn van de grillen van henkie.

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 05 mar 2007 16:58

Als ik Henkie was zou ik lekker een waarschuwingssyteem bouwen, zodat je daar naar kunt verwijzen als er iets misgaat, dan hoef je niet direct te bannen, en komt het dan tot een ban dan heeft de overtreder het allerwaarschijnlijkst behoorlijk bont gemaakt, en kun je gewoon perm-bannen ;)

Ben je gelijk van de kwestie 'duur-van-de-gegeven-ban' af ;)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2007 17:01

Dat 'behoorlijk bont' kun je in dit geval wel met een even zo behoorlijke schep zout nemen.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 05 mar 2007 17:27

sjongesjonge wat een een enorm gezeik over een ban. Iedereen is rep en roer omdat 2 personen niet op refoweb kunnen/konden. Misschien is het eens nuttig om er over na te denken wat die 2 personen voor refoweb betekenen. Het enige wat ik van hen zie is negatieve, in de grond trappende kritiek, ongenuanceerde reacties geven in (meestal serieuze) topics. I.p.v. dat die 2 gewezen worden op hun babygedrag op dit forum word het door enkele forummers toegejuicht.

Dat de refowebleiding ook nog van alle kanten kritiek krijgt vind ik helemaal raar. De leiding is in mijn ogen niet verplicht verantwoording van hun daden af te leggen t.o. ons. Ze doen het toch immers nooit goed... er zijn altijd wel personen die kritiek hebben (en de gebande personen staan altijd vooraan met hun kritiek)

Tipje voor de gebanden: laat zien dat de commotie rond jullie ban het waard was en geef eens positieve bijdragen aan dit forum

*zo mn gal is weer gespuwd*
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 05 mar 2007 17:28

Was hun gedrag dan babygedrag?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 05 mar 2007 17:30

in mijn ogen wel. Baby's beginnen ook te krijsen als ze aandacht willen.

Hun gedrag was in mijn ogen in ieder geval verre van volwassen.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2007 17:53

mw schreef:sjongesjonge wat een een enorm gezeik over een ban. Iedereen is rep en roer omdat 2 personen niet op refoweb kunnen/konden. Misschien is het eens nuttig om er over na te denken wat die 2 personen voor refoweb betekenen. Het enige wat ik van hen zie is negatieve, in de grond trappende kritiek, ongenuanceerde reacties geven in (meestal serieuze) topics. I.p.v. dat die 2 gewezen worden op hun babygedrag op dit forum word het door enkele forummers toegejuicht.

Wellicht moet je dan eens wat verder kijken dan je neus lang is? Ik ben benieuwd waar jij mij op ongenuanceerdheid en afbrekende kritiek meent te kunnen betrappen.
Daarbij komt dat de kritiek zich voornamelijk richt op de rare manier waarop met bans wordt omgegaan en niet op het feit dat wij er even niet zijn.

Dat de refowebleiding ook nog van alle kanten kritiek krijgt vind ik helemaal raar. De leiding is in mijn ogen niet verplicht verantwoording van hun daden af te leggen t.o. ons. Ze doen het toch immers nooit goed... er zijn altijd wel personen die kritiek hebben (en de gebande personen staan altijd vooraan met hun kritiek)

En wat is nu helemaal het probleem als er kritiek wordt geleverd op het gebrekkige beleid alhier? Dat zou uiteindelijk alleen maar tot verbetering moeten leiden, terwijl reacties als de jouwe juist die progressie in de weg staan.

Tipje voor de gebanden: laat zien dat de commotie rond jullie ban het waard was en geef eens positieve bijdragen aan dit forum

*zo mn gal is weer gespuwd*

Ik vind het spuwen van jouw gal eigenlijk niet echt een mooi voorbeeld van een positieve reactie, en je persoonlijke aanvallen al evenmin.

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 05 mar 2007 18:03

mensen on-topic.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Terug naar “Archief”